TL431 käyttöä SMPS

W

wei9321

Guest
että TL431 usein käytön valvonta silmukkaselaimessa SMPS
miten laskea se palaute kaistanleveys?

Mark Zuckerberg rozmawiał z Barackiem Obamą o inwigilacji w Internecie. W podobnym czasie Edward Snowden mówił uczestnikom festiwalu SXSW o konieczności szyfrowania sieciowej aktywności. Czy wolny Internet to przeszłość? O potrzebie ochrony danych i sposobach zachowania prywatności opowiada Paweł Wujcikowski, ekspert ds. bezpieczeństwa Spy Shop.

Read more...

sinun täytyy tarkistaa, jos käytät nopeasti lane / hidas-ratainen jne.

mutta tervetullut ystäväni, koska se on alueen teollisen salaisuuden ja kaikki on vaikea saada selville.

Basso kirja on siirtofunktio, yhden kokoonpanon kanssa tl431, mutta vain yksi ...... että yksi flyback tuotanto, jossa tuotanto on CLC.

Sinun pitäisi laskea napainen (opto) käyttäen suoritetaan testipenkissä

on luultavasti kirja jonnekin mitä tietoja tämän oikein ...... mutta kuten sanoin sinulle ..... eristyneillä palautetta tl431 ja opto on alueen teollisen salaisuuden ja teillä on erittäin äärimmäisen vaikea löytää pois ...... Kuten olen jo todennut .................

ymmärrät, jos selvittää, olet mahdollisesti aikoo tuotteet kilpailevat teollisuuden .... niin kukaan ei halua sinun tai minun tai kenenkään muunkaan selville siitä.

niin joka tapauksessa, sinun pitää kysyä opto kaistanleveys koska se on rajoittava tekijä ... että tl431 on suhteellisen suurta kaistanleveyttä.

ehkä käytät powerintegrations ohjelmistoja he löytävät sen automaattisesti ............ mutta olet pimeässä .... ja sinun on saatava voitto / vaihe analysaattorin nähdä, mitä kaistanleveysvaatimuksia.

Mutta kuten sanottu ystäväni ,...... olemme syvällä maailmaan teollisuussalaisuutta tästä
.

Yleensä voit tarkastella niitä TL431 aivan kuten opamp ja laskee tangon ja nolla niin.Voisitteko lähettää kaavamaisen?Se on helpompaa minun selittää sitten.

katso kuva
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

ystäväni olet r (ylempi) ja r (LED) on sama solmu ..... i dont ajatella, voit tehdä sen ..... cuzz et saa mitään hyötyä ulos nykyisestä vaihtelua R (johtanut ).

Mutta i tewll olet ystäväni .......... kukaan auttaa sinua ......... olen yrittänyt monta kertaa saada selville tämän ...... se on salainen teollisuuden ..jos voit sulkea silmukkaselaimessa ...... voit kilpailla teollisuuden SMPS ...... ja että ei ole halunnut ...... he haluavat pitää sinut (ja minä ja muut) pois.

Jos löydät siirtää toiminnon, että kaavamaisen .... hyvin ..... sinulla tapana pystyä.

Olen jo ytried niin monta kertaa niin monilla foorumeilla.

Quote:

i dont ajatella, voit tehdä sen ..... cuzz et saa mitään hyötyä ulos nykyisestä vaihtelua R (johtanut

Tämä on hyvin yksinkertainen yhden-napainen virhe amp.Tangon on yksinkertaisesti 1 / (2Π * Rupper * C).Huomaa, että mikään muu ei menee yhtälöstä.
Ainoa asia, joka puuttuu tästä on toissijainen ja optocoupler.Kuorman vastus on tärkeää caluclating yleisen hyödyn piirissä.

I apprecaite tämän VVV, mutta uskon,
että jos ystävämme wei9321 aikoo pystyä lähellä hänen tilaajayhteydet, hän on tarve siirtää toiminnon tämän pienen paljon ..... myös te sanotte, että kuorman vastus on ensisijainen puolella .

ja että, kuten sanoin, wei9321, ei löydä, koska siinä ei löydy.

Jopa suuri tekstiä Basso sisältää vain siirtää toimintoa versio tästä piiri, jossa on CLC suodatetaan tuotoksen kanssa L erottamalla r (ylempi) ja r (johtanut ).......... ja olla todenmukaisia ...... varten tyypin 2 vahvistin on kömpelö suuri valtava iso siirtofunktio, .......... ja niin se on melko iso siirtää toiminnon wei9321 's tapauksessa.

Palaute on osa SMPS, että teollisuus haluaa kukaan tietää ..... paitsi oman henkilöstönsä.

Ja laita se tällä tavalla, ja insinööri, joka voi johtaa siirtää toimintoja Modulaattorit ja virheiden ampeeri etc on harvinaisuus ..... ja oikeudenmukaista nero.

Useimmat pöly pois voitto / vaihe analysaattorin ja mennä ja erehdyksen ...... juotin polttavat hyvin!

Quote:

Tämä on hyvin yksinkertainen yhden-napainen virhe amp.
Tangon on yksinkertaisesti 1 / (2Π * Rupper * C).
Huomaa, että mikään muu ei menee yhtälöstä.

Itse mitä sanotte on oikeassa FVM on paljon monimutkaisuutta TL431/OPTO palautetta piirien .....

on kaksi palautetta polkuja wei9321
n kaavamaisen ...... yksi kautta Rupper ja yksi kautta Rled.Ja opto napainen on otettava huomioon ja (R pullup) on ensisijainen puolella.

Powerintegrations dont luottavat ihmiset pystyvät käsittelemään sitä, ja juuri laskea se meille ..... ne mennä hyvin alhainen jakotaajuutta niin usein, että he saavat nojalla opto napainen ilman tilille siitä ....... ..

Näen nyt, että En huomannut yhden asian: Tuottajahintamuuttuja nykyinen syntyy erilainen Vout ja Vk.Joten AC siirtofunktio, on PI ominaisuus vastaavasti yksi integraattori ja nolla.Ja nurkassa taajuus riippuu Rupper ja C vain (ei harkitsee TL431 rajoitettu volateg voitto),
sellaisena kuin VVV sanoi.Sorry for aiheuttaa sekaannusta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back