todentaminen kysymys please

S

Salma ali Bakr

Guest
Luin kirjan RTL todentaminen tämä lause:
"

"Me määritellään todennettavissa RTL kuin yhdistelmä koodaus tyyliä ja menetelmien tekniikoita, kun niitä käytetään oikein, varmistaa yhteistyötä ja tukea eri EDA-työkalujen aikana tarkastus"hyvin, olen juuri alkanut lukea tarkastus .... joten en todellakaan voi ymmärtää suhde tarkastustekniikoista kanssa EDA työkalujen .... ymmärsin siitä todentaminen on se, että "tietää, että ur tekee ur tuote oikeus ".... olla varma, että ur RTL täyttää ur tiedot vähentää testauksen myöhemmin .... ei tätä oikeutta

selkeää minua tässä asiassa plz guys

Kiitoksia paljon,
Salma: D

En ole varma, mitä kysymys koskee.Onko noin tarkastus tai sitten on kyse RTL kuin lainattua tekstiä?

jos en ole väärässä, jotkut synteesi välineitä käyttäytyvät eri tavalla.Esimerkiksi, DC on joitakin lausuntoja, kuten koko asian käsittelyn ja kaikki, jotka ovat mielestäni ei voida käyttää muusta työkalu.

mukaan ote, todennettavissa RTL ei ole mitään, mutta RTL, joita voidaan käyttää eri välineitä.eli se ei käytä mitään suunnittelua rakenteita, jotka saattavat täyttää kriteerit jonkin tietyn työkalun yksin.

Toivottavasti olen ollut selvä.

Se voi tarkoittaa kirjoittaa koodia siten, joka tekee tarkastuksen helpottaa käyttämällä EDA-työkaluja.
Ehkä todentaminen kaverit voivat tarjota enemmän selitystä.

Salma ali Bakr wrote:

Luin kirjan RTL todentaminen tämä lause:"
"Me määritellään todennettavissa RTL kuin yhdistelmä koodaus tyyliä ja menetelmien tekniikoita, kun niitä käytetään oikein, varmistaa yhteistyötä ja tukea eri EDA-työkalujen aikana tarkastus"hyvin, olen juuri alkanut lukea tarkastus .... joten en todellakaan voi ymmärtää suhde tarkastustekniikoista kanssa EDA työkalujen .... ymmärsin siitä todentaminen on se, että "tietää, että ur tekee ur tuote oikeus ".... olla varma, että ur RTL täyttää ur tiedot vähentää testauksen myöhemmin .... ei tätä oikeuttaselkeää minua tässä asiassa plz guysKiitoksia paljon,

Salma: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back