toinen 1v 5V DC-DC. auttakaa

T

teekay_tk

Guest
Hello Näitä on käsitelty täällä ennenkin, mutta minun sovellus on vähän erilainen. Haluan generage 5V alkaen 1V. Kuitenkin minun lähde solarcell ja th lähtö on muutaman milliampeeria, yleensä välillä 1 ja 5 mA. Haluan käyttää tätä täydentävää ladattava akku, mutta koska koko, tilaa paino rajoitus, en voi käyttää suurempia solarcell. Voiko joku auttaa kiitos. Kiitokset TK

Kai tämä voi olla vaikea ratkaista. On hyvin vähän (jos sellaisia on) IC: n (opamps) että voivat toimia niin alhaiset jännitteet. Myös Schmitin-trigger on vaikea tehdä. Ainoa ratkaisu voin ajatella on tehdä säännöllinen astable multivibrator ja soveltaa lähtö NPN transistori kanssa mahdollisimman nykyinen voitto. Sitten liität kerääjä lähtö transistori osaksi illä. Jos 5V kuormitusvirta on lähes vakio, niin voit vaihdella vastukset, joka johtaa latausvirta on korkit niin, että pulssin leveyden lähtöön transistori tekee jännite pois kelan 5 volttia.

Olen setup kartonkia vastaava laite kuin MAX1674 Linear Tech Ongelma on, että ne vaativat melko suuri ja vaihteleva tulovirta joka pikku aurinkokennoa voi tarjota ja näin laite ei käynnisty. varten Prototyp_V1.0: voin käyttää 32 kHz squarewave oskillaattori, joka toimii 1,2 voltin sijaan multivibrator. onko se mahdollista ollenkaan. kiitos

[Quote = teekay_tk] varten Prototyp_V1.0: voin käyttää 32 kHz squarewave oskillaattori, joka toimii 1,2 voltin sijaan multivibrator. onko se mahdollista ollenkaan .. . . [/Quote] Riippuu jos oskillaattori voidaan ajaa kaikki 1 voltin. Lisäksi oskillaattori on pystyttävä tarjoamaan erilaisia käyttömäärä ulostulo. Jos kanttia on 50% dutycycle, niin se ei ole varma yoy'll saada jopa 5 volttia.

Hello! Mitä yleensä teen: Yhdistä digikey (tai hiirenpyytäjä tai Farnell jne. No, yleensä digikey minun tapauksessani). Katso [url = http://www.digikey.com/] tässä [/url]. 1. Anna step-up hakukenttään. Huomaat, että on olemassa yli 4000 step-up-muuntimet, mikä on hyvä merkki. Valitse Voltage Regulators. 2. Oikeaan tuloksista, voit asettaa jännitetulo suodatin. Valitse kaikki rivit vastaavat alle 1v. Napsauta Käytä suodattimia. Yli 700 laitteet ovat. Niin kai sait sen, sovelletaan muita kriteerejä. Olisin yllättynyt, jos et löydä jotain lähellä sitä, mitä etsit. Ja jos se doesnt työtä, se voi johtua siitä, aurinkokenno on vähän liian pieni, joten saatat löytää isompi. Dora [quote = teekay_tk] olen setup kartonkia vastaava laite kuin MAX1674 Linear Tech Ongelma on, että ne vaativat melko suuri ja vaihteleva tulovirta joka pikku aurinkokennoa voi tarjota ja näin laite ei käynnisty. varten Prototyp_V1.0: voin käyttää 32 kHz squarewave oskillaattori, joka toimii 1,2 voltin sijaan multivibrator. onko se mahdollista ollenkaan. kiitos [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back