Toistokaista LC-suodin

Määrittämättä lähde ja kuormitusimpendanssi ja mahdollisesti kelan Q, et voi laskea kaistanleveys.

[Quote = karesz] Hei EDA_hg81 tai jos tarkoittaa rajataajuus? K. [/quote] Ohh - on olemassa ero kaistanleveys ja "cut-off"?

Badwidth on minulle vain bandfilters / rejectors & näistä on TP-oder? Tässä on Q ei ole väliä. Sind wir bitte einig? K.

Ei, anteeksi. Sillä minä ymmärrän - ja tämä on kanssa kaikkea asiaan oppikirjat - alhainen pass on käyttökelpoinen kaistanleveys, joka vastaa rajataajuus. Mitä Q: rajataajuus sekä suodattimen muoto (Low Pass lähentäminen) riippuu tietysti siitä kelan Q (ja lähde impedanssi).

Piiri ei käy selvästi ilmi, alipäästö, mutta ymmärrän nyt, että se on tarkoitettu sellaisenaan. Cut-off on 1 / (2pi √ LC).

Kiitos teille kaikille. Ihmettelen sitä alipäästösuodatin? Miksi hän käytti kahta korkit?

Niin LvV, selkeitä, olette oikeassa, jossa muotoon tekijä vs Q, mutta kuinka suuri se pls katkaisun taajuus? K.

Kysymykseni on: sarjaliikenne lähetetään Bluetooth-moduuli siirretään pois. Jos tämä data line olla yhteydessä alipäästösuodin sarjaan? Piirrokseen ensimmäinen viesti osoittaa voimaa suodatus. Kiitos

Hi & Tnx! Ehkä voit jopa ladata lisää oman ciruit pls :), paitsi smal osa? K.

Tämä on vain minulla. Loput kaavamaisen vain näyttää moduulin rajapinnat.

[Quote = karesz] Niin LvV, selkeitä, olette oikeassa, jossa muotoon tekijä vs Q, mutta kuinka suuri se pls katkaisun taajuus? K. [/quote] On todella helppo laskea siirtofunktio ja varmistaa, että jokainen osa determins taajuus käyttäytyminen ja rajataajuus - jopa loistaudit vastus häviöllinen illä.

Siirtofunktio lähtien 3.3V valitse ulostulo koko rinnan kondensaattorin Test Point (TP21) on 1 / (1 + s ^ 2 LC), jossa C = C26 + C27 L = 1uH

Hei kokabanga, ehkä olet unohtaa, että - alusta alkaen tätä aihetta - mahdollinen vaikutus äärellisen kela Q (tappio vastus) on keskusteltu.

Hei, Anteeksi, mutta kaikki nämä Q niihin tapauksessa ole pelkästään "akateeminen" puoli pls? K.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back