Tracffic merkki LED

A

amindzo

Guest
Hei, Haluan tehdä liikennemerkki LED ja haluan käynnistää 19. LED. jokainen LED kuluttaa 20-25mA ja minun täytyy suunnitella virtalähteeseen, joka antaa jokaiselle LED vain 20mA. voisi vuositasolla auttaa minua tässä? Miten kytkeä ledit? rinnakkain tai sarjaan & rinnakkain?

Yleensä klusterit LED ajetaan sarjan jouset 6 tai vähemmän, mutta joskus paljon enemmän. Sinun tapauksessasi olet ehkä 2 jouset 6 ja 1, 7 tai 1 merkkijono 4 ja 3 5. Jos teet klustereita, voit lanka pysyä omassa jännitettä budjetti. Jos ostat valmiiksi kytketty klustereita, sinun on annettava mitä jännite niiden suunnittelu edellyttää. Pidän erityisesti Supertex CL sarjan lineaarinen tasavirtaa ajureita tällaiset projektit (sivun lopusta) http://www.supertex.com/pdf/misc/led_driver_ics_SG.pdf . Mitä syöttöjännite käytät?

5 voltin, koska minulla on mikrokontrolleri tässä circiut. Haluan kytkeä päälle ja pois LED (Vilkkuu mode). IC sinä esitteli ole tällaista mahdollisuutta tai tarvitsemme ylimääräistä circiut tai mikro tämän sovelluksen?

Voit ajaa 5V, mutta silloin sinun täytyy erillinen ohjain tai pudottaminen vastus jokaiselle LED (3 X 19 = 57). Suosittelen, että käytät erillistä 24VDC virtalähde LED. 24 volttia on korkein yleisesti saatavilla DC jännite, joka on edelleen alhainen tarpeeksi itsessään turvallisia. Useimmat Supertex IC n Ehdotin pystyvät ulkoisen ohjauksen teidän mikrokontrolleri. Mitkä ovat LED tekniset tiedot ja voitteko käyttää pintaliitos komponentteja?

Haluan tehdä jotain tällaista ja haluan tietää, että millaisia ​​LED ehdotat?

Kaikki kirkas LEDit. Temppu on saada katselukulmat ja kirkkaus Hyväksytty ja värit oikein. Katselukulmat ovat helppoja, koska he ovat LED tekniset tiedot. Vastaamaan kirkkautta, sinun pitäisi vertailla lumenia (ehkä muuntaa millicandelas ja katselukulma). Voit saada hyvä käsitys siitä, oikeat värit nanometreinä katsomalla eritelmät kaupallinen LED liikennevaloissa. Pystytkö käyttää pintaliitos komponentteja? Onko sinulla vähintään 6,5 VDC saatavilla?

Olen tehnyt tämän, ja se toimii hyvin 44 LED, mutta ongelma. jos LED menee rikki Meillä on 4 LED pois (yksi rivi sammuttamalla) Mitä voin tehdä ongelman ratkaisemiseksi? (Jos yksi LED on epäkunnossa vain yksi pois LED)

todellisuudessa olet kytkenyt LED sarjaan Siksi teidän kaikki 4 LED mennyt jos aukeaa. jos u'll liittää johti sarjaan niin ei tule ratkaisua, u voi suunnitella rakenteen siksak-tavalla tai kytkeä jokaista johtaa itsenäisesti tai sanoa rinnakkain.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back