transceiving dataa puhelinlinja

H

hm_fa_da

Guest
Hei kaikkiHaluan lähettää ja vastaanottaa dataa puhelinlinja, olen tehnyt sen DTMF ennen käyttöä MT8870 (lähetin) ja TP5088 (vastaanotin), mutta vähän oli 40bit/sec,

Nyt on olemassa muita Relays tämän hakemuksen nopeammin nopeutta?

kiitos ...

Hei
Käyttää modeemina.
AT-komento määrittää auttaa sinua.
Se pro.

Hei,

En muista datarate ja DTMF Tx / Rx.Mutta viimeksi luin tiedotteessa varten Mitel, muistan jokaisen äänen siirto kestää 80 ms, joka sisältää ääni TX ja pätevä "hiljainen" aikana.Perusta, että se tarkoittaa sitä, että pystyy lähettämään 12,5 sävy sekunnissa.Kerrotaan, että on 4, saamme 50 bittiä sekunnissa.

Jos tarvitset enemmän nopeutta, ehkä voit käyttää modeemin sijaan.Please check out "rotta ring", se on Yahoo ryhmä, joka käsittelee noin eri televiestintä menetelmän soveltamista käyttäen sekä DTMF-ja V.23.Useimmat koodit on kirjoitettu PIC.On koodeja, kaavamaisen ja puhelin vuorovaikutuksessa menetelmä, joka voidaan ladata.

Thks.

chicken_feet

Voit rakentaa FSK-modeemi, jos et voi liittää tietokoneeseen (ja modeemikortissa) projektiin, - näen sinut käyttää jakamisen niin lopetan modeemia ei suitbale projektin-missään lue tämä doc-tiedosto rakentamisesta FSK-modeemi on voi olla apuashafee
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Quote:

DTMF ennen kuin käytät MT8870 (lähetin) ja TP5088 (vastaanotin), mutta vähän oli 40bit/sec,

Olen käyttänyt kaikki panokset ja vähän oli 40/sec!
jokainen ääni noin 90mls (100mls)
ja 4 vähän, joten 1sec = 4 * 10 = 40b/sec,

Halo,

hm, sinun Calc on oikea.jokainen ääni merkitsee symboli ja jokainen merkki voidaan käyttää edustamaan 4 bittiä yksilöllisesti.
Joka tapauksessa olet tarkistaa rotta sormus?Olen ladannut joitain tiedostoja, jotka kuvataan v23 menetelmällä.ei modeemia käytetään ja siirtonopeus on 1200 baudia.SCH on siellä, ja jos sinulla on lisäkysymyksiä, voit aina lähettää sitä ryhmään.

brgds,
chicken_feet

kiitos kaikille,

Löysin tämän hyvän IC: CMX867, se on todella hyvä ja nopea IC tämän sovelluksen, toivottavasti löydät sen markkinoille!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back