Transimpedance vahvistin

D

demodb

Guest
Hän guys,

Olen tällä hetkellä tekemässä hanke, jossa olen suunnitella Transimpedance vahvistin.Ehkä kysymys on vähän tyhmä, mutta olen hieman hämmentynyt tästä.Täytyykö suunnitella vahvistin, joka on erittäin suuri voitto ja vain testata tätä syöttöjännite?Ja kun en ole riittävästi hyötyä laittaa se palaute topologia, joka tekee siitä Transimpedance vahvistin?Tai ei ole suunnitella vahvistin ja testata sen tulovirta on?
Voiko joku antaa minulle joitakin vinkkejä täällä, olen lopettaa hämmentynyt.Thx etukäteen ...

demodb kirjoitti:

Hän guys,

Olen tällä hetkellä tekemässä hanke, jossa olen suunnitella Transimpedance vahvistin.
Ehkä kysymys on vähän tyhmä, mutta olen hieman hämmentynyt tästä.
Täytyykö suunnitella vahvistin, joka on erittäin suuri voitto ja vain testata tätä syöttöjännite?
Ja kun en ole riittävästi hyötyä laittaa se palaute topologia, joka tekee siitä Transimpedance vahvistin?
Tai ei ole suunnitella vahvistin ja testata sen tulovirta on?

Voiko joku antaa minulle joitakin vinkkejä täällä, olen lopettaa hämmentynyt.
Thx etukäteen ...

THX for your Pikavastaus

Minulla suunnitella vahvistin valodiodin taajuudella 3M [Hz].Diodi on nousu ja lasku aika 7.5n ja BW on 50M [Hz].Antamassaan loistauti kapasitanssin 5p [F].Nykyinen on riippuvainen etäisyys lähettimen ja vastaanottimen, tämä vaihtelee 8U ja 80U [].

Tuotos mukaan TTL ja tarvitsee ajaa inverter.

Bitrate = 3Mbit / s (ei 3MHz)
Tee sitten vahvistimen ja kaistanleveys 3MHz, ja optimoida DC saada A0, ja käyttää aiemman laskennassa RF.
Voit myös asettaa joitakin pieniä kapasitanssin rinnalla Rf jos pitää vakauttaa sen lisäksi.Kun suljet silmukan TIA olisi kaistanleveys od 2.4M (mutta ei pienemmät).Saatat tarvita automaattinen vahvistuksen säätö jos antojännite on liian korkea suuria virtauksia.

Hi demodb,

THA "voitto" ja vahvistin on g = Y / X, jossa Y ja X ovat tuotoksen ja panosten osalta.
Jos g on ulottuvuus impedanssin, Y on jännite ja X nykyisestä."Voitto" on sitten "trans" impedanssi.
Transimpedance vahvistin muuntaa nykyisiä jännitteen: VOUT = Ztrans * Iin
On oltava:
1) pieni impedanssi, niin ottovirta ei riipu lähteen impedanssin
2) vähäistä Lähtöimpedanssi, joten lähtöjännite ei riipu kuorman impedanssin
Tapa on käyttää jännitteen vahvistimeen solmu-solmu negatiivinen, eli esimerkiksi operatiivisen vahvistimeen impedanssi palautetta.
Toinen tapa on ilman palautetta, desgning vahvistin, edellä mainitut ominaisuudet ja haluamasi suhde Ztrans.
Edut palaute on, että voit saada erittäin Zin ja erittäin alhainen zout, ja "voitto" (Transimpedance) riippuu passiivisia komponentteja.
Haitat palaute on, että se voi olla vaikea saada kovin suurta kaistanleveyttä ja vakautta.
Terveisin

Z

on katsottava:

http://www.elecdesign.com/Articles/ArticleID/4346/4346.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back