tulostin liitäntä Controller

P

prasadaradhya

Guest
Hei,
Halusin kirjoita teksti ja grafiikka avulla matriisi tulostin lähettämällä komennon kautta mikro.
Komento lähetetään Embedded C kielellä.
Rinnakkaisporttiin liitännän avulla yhteyden välillä mikro ja tulostin.

Hei
u voi tehdä niin,
saada ohjelmoijat käsikirjan kunkin tulostimen,
Tietojen muoto on yksinkertainen,
8 tietoa linja-auto,
1 välkkyvä,
1 kiireinen tarkastuslennot tarpeeksi aloittaa printting tekstiä ja grapnics.

- babesh

Kiitos Babesh varten ur vastaus,

Lähetin tiedot D0 - D7 nastainen sitten välkkyvä pin Low antoi viive 1ms sitten välkkyvä pin High.
Saan 3.3V alkaen valvoja välkkyvä pin, että on ongelma?
En tarkkailun varattu nastainen.jopa
1. perustamiskirja lähetetään, kun tulostin on kytketty virta ei myöskään Cumming.
kun i paina tulosta-painikkeen tulostimen tulostaessa joitakin roskapostina arvo, vaikka en ole lähettämällä mitään merkkiä.

Mitä jännite on käyttöliittymän käynnissä, useimmat vanhemmat matriisi perustetaan TTL tasolla.

Haluaisin ehdottaa ehkä harkita ack nähdä kun tulostin hyväksyy tietosi
sen sijaan,
että kiireinen, vaikka molempien pitäisi toimia.

Vanha EPROM LPT testauslaitteen Otin joka roskapostina myynti käyttää ajastinta tarjota välkkyvä & kello yksi binary vastoin antaa EPROM ja ack uudelleen käynnistää ajastimen.The EPROM-piirit tiedot meni meni suoraan D0 ~ D7 painatusta samoja asioita yhä uudelleen ja uudelleen.

Rajapinnat ei ole ongelma, mutta lähettämällä ESC / P grafiikka on ..oletko varma että haluat tulostaa grafiikka on nyt?

Hei,

Kun päällekytkennän tulostinta, se kestää jonkin aikaa, aktiivista, että kesto, se voi antaa varattu tila,
niin parempi ruksaa varattu myös muuta odota 1 sek afer päällekytkennän tulostin (aikaa beeing)
ja antaa välillä kunkin charecter, että aikoo tehdä ...

I prtefer käyttäen 5V tasolla signaaleja, epäilen, että (3.3V) voi olla ongelma.

Vielä yksi varotoimi: Lähetettävä kaksi tavua 1BH, 40H, (Esc, @) ennen lähettämistä sekä tiedot, kirjoitin, tämä on käynnistystoimien komento, jota käytetään useissa niistä matriisi-tulostimet.

KamalS: Voimme tulostaa grafiikka käyttää myös Esc / P komennot.Mutta emme voi taata, että se toimii kaikkien matriisi-tulostimet.- Babesh.

Hei
Tulostimen manuaalisesta ESC koodit auttaa painovälineet grafiikkaa.Käytin LX800 tulostaa kuvia, se toimii hyvin.Jos onnistumme painaminen yhden merkin, muualla ei ole ongelmia.Monet heistä ovat net.Toisille kaikkein varajäsenet työtä, jos et halua käyttää vaihtoehtoisia font asettaa tulostin tukee.
Raoof

Kiitos teille kaikille,
Olen ehkä tulostaa tekstiä nyt, nyt olen työskennellyt tulostus Graphics (SINWAVE).
Minun täytyy muuntaa sinwave käyttäen ADC ja varastoidaan SRAM sitten on luettava tallennetut tiedot SRAM ja tulostaa sen.
Minun on tulosta sinwave, jos joku tietää linkkiä, joka voi antaa ajatuksen tai esimerkiksi ohjelma tulostaa graafisessa tilassa lähetä minua.

I am using käyttäen TVS Electronics - MSP 245XL Classic matriisi tulostin.Se oli havaittu EPSON Toimi Laser 1000 PC.

Löysin yksi EPSON komento tekninen, sillä se täsmentää, että toiminta Laser 1000-sarja kuuluu ESC / P komentoja,
onko olemassa mitään eroa välillä ESC / P komentoja ja ESC/P2 käskyjä?

Olen liittänyt tekninen myös.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back