Tulostus Pioncare § MATLAB??

L

Luckybuilding

Guest
Hei,
Minun täytyy analysoida kaoottinen signaalin.of a signal in MATLAB?

Please, opas minulle, miten voin tontti Pioncare osastossa
signaalin MATLAB?

Kiitos
Last edited by Luckybuilding on 21 Elokuu 2007 9:55, muokattu 1 kertaa yhteensä

Mitä te tarkoitatte Poincare jakso, olen käyttänyt Matlab, ja uskon, että jos selittää sen voin auttaa sinua

Kiitos vastauksesta.
Tarkoitan osa, joka on piirretty läpi vaihe käyrä signaalin (esim. kolmen point), jotka osoittavat vaiheen sisällön signaalin ja voimme vertailla samankaltaisuuden kahden kaoottisen signaalin kautta levyn (Pioncare §).
Tarkoitan Haluan vertailla kahta kaoottinen signaalin avulla kuvaaja niiden Pioncare jakso, joka on osa (cut) luku vaiheen käyrän.
Onko tämä selitys riittävän selvä?

Last edited by Luckybuilding on 21 elokuu 2007 10:05, muokattu 1 kertaa yhteensä

Jos olisin ymmärtänyt, haluaisit tontin osa 2 signaaleja kyseisen tontin (tai vaiheisiin molemmat).Jos se on asia lähettää minulle 2 signaalit ja tekee sen puolestasi.

Foufou kirjoitti:

Jos olisin ymmärtänyt, haluaisit tontin osa 2 signaaleja kyseisen tontin (tai vaiheisiin molemmat).
Jos se on asia lähettää minulle 2 signaalit ja tekee sen puolestasi.

Hi Luckybuilding, en tiedä teidän erikoisuus, jos se on fysiikan tai Electronics, annan teille Matlab-koodin avulla voit juonta tällainen kuva, ja jos ei ole mitään selitystä, älä epäröi pyytää minua, ok

Ensimmäisen teidän määritelmän kaoottisen signaalin Olen ymmärtänyt, että on kuningas Random signaaleja.
Ensinnäkin, jos sanot vaihe Domain on merkki tai numero ymmärrämme sen, että tämä on monimutkainen numero (vaihe on olemassa vain kompleksiluvut).
Toiseksi, olen sitä mieltä, että te tarkoitatte vaiheessa Domain, vaihe Spectral Domain.COZ ei ole vaihe Domain, on aika Domain-ja taajuusalueen (tunnetaan Spectral Domain).Spectral Domain on Fourier-muunnos signaalin ja vaiheen tämä on vain vaihe Fourier arvioi FFT-algoritmin tapauksessa Matlab.

Me julistamme satunnainen signaali Matlab jonka randn toimintaa ja tämä koodi:
Sig = randn (1100),% 100 pisteen satunnaismuuttuja jälkeen Gaussin Low.
Me Laske Fourier käyttäen FFT 100 kohta:
Spec = FFT (sig);
Ja vaihe se Spectra on laskettu käyttäen kulman toiminto (Coz Spec on monimutkainen vektori):
Vaihetta = kulma (Spec);
Meidän juoni tulos:
plot (vaihe);
Ja jos haluat, että tontin tuntuu kuin te kiinnitetty pointcare kuva
stem (vaihe, "LineStyle ',' ei mitään ');Ja siitä 3D vaiheessa edustus, sinun pitäisi löytää muita muuttujan tontti 3D.Selitä sitä lisää ja voin tehdä 3D-palstasta Matlab.

Toivoisin auttanut sinua, ja jos ei ole muuta selitystä en hier.

Minulla on kysymys, jos sallitte.Oletko opiskelija jälkeisessä valmistumisen tai tutkinnon ja mistä

Luulet

Foufou kirjoitti:

Hi Luckybuilding, en tiedä teidän erikoisuus, jos se on fysiikan tai Electronics, annan teille Matlab-koodin avulla voit juonta tällainen kuva, ja jos ei ole mitään selitystä, älä epäröi pyytää minua, okEnsimmäisen teidän määritelmän kaoottisen signaalin Olen ymmärtänyt, että on kuningas Random signaaleja.

Ensinnäkin, jos sanot vaihe Domain on merkki tai numero ymmärrämme sen, että tämä on monimutkainen numero (vaihe on olemassa vain kompleksiluvut).

Toiseksi, olen sitä mieltä, että te tarkoitatte vaiheessa Domain, vaihe Spectral Domain.
COZ ei ole vaihe Domain, on aika Domain-ja taajuusalueen (tunnetaan Spectral Domain).
Spectral Domain on Fourier-muunnos signaalin ja vaiheen tämä on vain vaihe Fourier arvioi FFT-algoritmin tapauksessa Matlab.Me julistamme satunnainen signaali Matlab jonka randn toimintaa ja tämä koodi:

Sig = randn (1100),% 100 pisteen satunnaismuuttuja jälkeen Gaussin Low.

Me Laske Fourier käyttäen FFT 100 kohta:

Spec = FFT (sig);

Ja vaihe se Spectra on laskettu käyttäen kulman toiminto (Coz Spec on monimutkainen vektori):

Vaihetta = kulma (Spec);

Meidän juoni tulos:

plot (vaihe);

Ja jos haluat, että tontin tuntuu kuin te kiinnitetty pointcare kuva

stem (vaihe, "LineStyle ',' ei mitään ');Ja siitä 3D vaiheessa edustus, sinun pitäisi löytää muita muuttujan tontti 3D.
Selitä sitä lisää ja voin tehdä 3D-palstasta Matlab.Toivoisin auttanut sinua, ja jos ei ole muuta selitystä en hier.Minulla on kysymys, jos sallitte.
Oletko opiskelija jälkeisessä valmistumisen tai tutkinnon ja mistäLuulet

Hei taas,
Jos on ymmärtää, haluaisit erillinen levy osa signaalin I e.Jakso, jossa näytteet arvo doesn t muutoksen kuva liitteenä.

Jos se on asia, lähetä minulle esimerkki kaoottisesta signaalin, ja yritän tehdä sen puolestasi.

Siinähän ei ole CV te sed
Ajattelee
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Ei aivan,

Meillä on 3D-vaihe verkkotunnuksen plot (kuten kuten oheinen kuva ja muut olen liittänyt ennen), ja saatamme Cat 3D-käyrän eri suuntiin.
the plate that cuts the curve and includes most points of the curve. Then, plot
the figure of that section of the plate cuts through the 3D curve to get the figure like one I have attached before.Haluamme valita
levyn, joka leikkaa käyrän ja myös useimmissa kohdissa käyrän. Sitten juoni
luku, että osa levyn leikkausten avulla 3D-käyrä saada kuva kuin minun on liitetty ennen.Olen myös kiinnitetty esimerkiksi signaalin (voidaan tuoda Matlabin työtilaan).Voit tontti vaiheessa verkkotunnuksen luku käyttäen Matlab-tiedosto olen liittänyt ennen (Plot3P.m).Vaan CV, tarkoitin tämän tiedoston, joka on sidoksissa profiilissani (joka on noin päivitys)

http://banaie.persiangig.com/Curriculum% 20Vitae.doc

Kiitoksia jälleen
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei taas,
Doyou on MSN-osoite.voit lähettää sen minulle, ja sitten puhutaan helpommin ok

Valitettavasti en käytä & tarkistan MSN säännöllisesti (vaikka minulla on yksi [banaii @ MSN. Com])

).

Käytän yleensä Yahoo tai Gmail-tunnus, että molemmat käyttäjätunnukset ovat kuin oma profiili tästä (luckybuilding).
Ja nämä kaksi ovat mukava minulle.
Haluaisin tietää mikä on parempi sinulle.

Otan mielelläni puhua teille.

Kiitos
Last edited by Luckybuilding on 21 elokuu 2007 10:07, muokattu 1 kertaa yhteensä

Hi luckybuilding,
Aiomme käyttää Gmail yksi ja aion lähettää sinulle viestin se ok
Nähdään ensi

Hei,
Ok, puhumme siellä ..

).

Odotan viestiäsi at gmail (käyttäjätunnus: luckybuilding).Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back