Tunnistaminen elektroniset komponentit

E

enea

Guest
Hei, olen analysoimalla piiri kuvassa ja minun täytyy tunnustaa, 3 merkitty elementtejä. T27I on diodi, mutta minulla ei ole aavistustakaan valmistajan. Kaksi muuta ovat SOT23 paketti ja on merkitty A7 9 (kääntää 90 °) ja W9C 70 (kääntää 90 °) vastaavasti. Voiko joku auttaa minua tunnistamaan tämän komponentit? Kiitos Enea

Enea, en tiedä kuinka auttaa sinua tunnistaminen. Olen utelias - mikä tarkoitus teidän aluksella? Onko diodi-kondensaattori "tikkaat" oikeassa alakulmassa korkea-jännite? Cheers, - Nick

Se on portti kaiutinelementti 6.5kV IGBT. Vasemmassa alakulmassa on "iso" jännitteen jakaja tarvitaan Mittaa jännite keräilijä ja aiheuttaja. Löysin joitakin osia tarkastellaan SMD luokitusmerkintätiedot tietokantoja, mutta en löytänyt kaikkea.

Hei, Tarkista markingcodes "alkuperäinen tyyppi ei meidän suuri job.Welcome liittyä kultaa jäsen. Markingcode promblem lähetät, tarkistin ne you.see alla: ----------------------------------- -------------------------------------------------- ---- A7 BAV99LT1 SOT23 diodi-Switching Diode, (dual, SE ... ON / ----------------------------- -------------------------------------------------- ---------- W9C PLVA656A SOT23 Pienjännitekytkinlaitteet Avalanche regulato ... PHI ---------------------------- -------------------------------------------------- ----------- David Olen yksi EDAboard! david@smdok.com http://www.smdok.com --- ------------------------ tarjoamme Check-markingcode, PCB-COPY, Chip-salauksen palvelu Me tarjoaa etsimällä palvelu smdcodes (tunnetaan myös nimellä markingcode, Top merkki, merkintä-ja pakkaus-merkintä). Tietokantamme incluses koodeja transistorit, diodit, televisiot, tyristorit, ICS yms. Yllätyt löytää monia dip komponenttien koodi ja monet SMD koodit niille vaikea löytää Internetistä tai missään muualla. uutinen on, että tietokanta määrä on ryhmittely päivä päivältä. Nomatter helppo koodi tai vaikeuksia koodin, kaikki sinun tarvitsee vain syöttää koodeja ja etsiä, eikä kerätä päivittäin. Miksi? Koska me, sinun tukitiimi on tekee sen puolestasi. ---------------------------

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back