Tuntematon laitteiston virhe - Modeless valintaikkuna (Windows virhe)

R

radu

Guest
Hei kaikki Olen etsinyt net mutta couldnt löytää mitään tällä: Tuntematon laitteiston virhe - Modeless valintaikkunan (ei virhekoodi tai jotain), klikkaa OK ja Peruuta palauttaa PC tahansa ottajia? Radu

Se kuulostaa sovellus virhe ansaan, joka oli huonosti ohjelmoitu. Se ei kuulosta Windows OS virhe. Mikä ohjelma (t) oli käynnissä, kun sai virheen, ja mitä teit juuri ennen virheen ilmestyi? Toinen mahdollisuus on virus, joka yrittää soittaa laitteisto toiminto.

Ei ohjelmaa wastsoever, pc oli käyttämättömänä jonkin aikaa, tein virus haun online-ohjelma, ei viruksia, voin vain palautan Ghost se ei Biggie, mutta en ole koskaan saanut, että virhe ennen

"Käyttämättömänä jonkin aikaa" antaa ymmärtää, että vika oli yksi rutiinit joka tuo Win2k osaksi "sleep"-tilaan. USB ja video valmiustilassa (ja herättämistä rutiinit) on ollut ongelmia aiemmin, riippuen siitä mitä ajureita on ladattu. Varmista, että USB ja näytönohjaimet ovat haettavana. Mikään muu Voin kuvitella ilman tietokoneen ääressä tehdä diagnostiikka.

Kiitos tulo, olen jälleen minun Hengen; se voisi olla 1394 kuljettaja olen joka toteuttaa virrankäyttömallin huonosti, olen nähnyt samanlaisia ​​juttuja (reset), kun kuuma-kytkeä osaksi 1394-portti; EH ... mitä ru teemme, niin kauan kuin meillä on copy-pasters meidän täytyy elää sen kanssa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back