tuovan netlist ja tyynyt

H

hooman

Guest
Hei,
Haluan tuoda verkon luettelosta, että olen tuottamista orcad10 ja tyynyt (. ASC), mutta se antaa minulle wroung muodossa tyynyjä ja kaikki elementit tulee virheitä, niin olen recive mitään tyynyjä layout, mitä minun pitää tehdä korjaamaan ?Terveisin.Lisätään 5 minuutin kuluttua:Haluaisin myös tietää, että on olemassa jokin tapa tuoda oma ORCAD kaavioita ja tyynyjä ohjelmiston vai ei?

Sen helposti, tuontia netlist on PADS alkaen ORCAD.Luulen, että jotkut osalla ei olisi poistettava.

Hanki ORCAD netlister alkaen h ** p: / / www.pcbstandards.com foorumiin - resurssit-osasta, ORCAD n Lehtiöt ja padspower netlist tuotokset ovat viallisia otsikon, että uudemmat versiot Pads voi lukea - Varmista, että olet matching Decals ja jos jo asetettu vastaavia ref designators.SIGINT

kääntää ORCAD netlist huomioon Pads:

1.sinun täytyy tarkistaa Ethier osanumero tai jalanjälki nimen kaikki osat, joiden u
linkkiä osa tyynyt ovat luovuttaa sen ORCAD.
2.luoda padspcb tiedosto ORCAD ja tallenna. ASC-tiedoston.
3.Tarkista kaikki Tarra joita u ovat tyynyt on sama osanumero tai jalanjälki
nimi annetaan ORCAD.
4.ja tyynyt valita vain, että erityisesti kirjasto kirjasto jaksossa.Poista muut kirjasto
(joskus se aiheuttaa ongelmia).
5.tuoda. ASC-tiedoston.

Nikhil

Thanks, all freinds, minulla on ongelma seuraavassa vaiheessa, ei mitään kehon osaa rakentaa osa tyynyjä, haluan rakentaa liitin, joka on 8 riviä ja 25 coloumns että PIN nimet ja numerot sekä alphaunerical, joten ei löydä mitään, että biliding osittain dilog ruutuun ja myös ohjetiedostot.

Siirry Tarra lib ja tyynyjä.
Valitse ur osa tyyppi osasta, muokkaa sitten osa, valitse aakkosnumeerinen nastat osan vaihtoehdoista, valitse aakkosnumeerinen pin-välilehti, assine haluttu aakkosnumeerinen pin numering kuin kirjeenvaihto kaavamaisen kaapata suunnitteluun.

Nikhil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back