Tv sammuttaa sen itse? panasonic

B

buckiejr

Guest
Malli on 47WXC43G 2 vuotta vanha olin katsomassa tv ja se vain sulkea Työnsin valta butten kääntää sen takaisin se ei käänny takaisin olen unpluged TV sitten pluged takaisin työnsi virta buttun valo muuttuu punaiseksi 5 sekunnin ja sitten pois ja räpytteli päälle ja pois päältä 5 kertaa olen avannut takaisin sulake oli kääntynyt musta ja räjäytettiin. PLEASE HELP JEFF kiitos.

No .. Sulake oli palanut = Ongelma virtalähde. Se oli palanut suojella muun TV virtapiirejä. Siirry jälleenmyyjä ja saada sulake samanlainen joka puhalsi. Todennäköisesti se täytyy harjoitella sitten. Jos ei, niin jokin asia pahaa on tapahtunut piiri ennen sulake ja sinun täytyy diagnosoida se osa osa-alueittain tai lähettää sen huoltoon.: Cry:

[Quote = elmolla] No .. Sulake oli palanut = Ongelma virtalähde. Se oli palanut suojella muun TV virtapiirejä. Siirry jälleenmyyjä ja saada sulake samanlainen joka puhalsi. Todennäköisesti se täytyy harjoitella sitten. Jos ei, niin jokin asia pahaa on tapahtunut piiri ennen sulake ja sinun täytyy diagnosoida se osa osa-alueittain tai lähettää sen huoltoon.: Cry: [/quote] Jos sulake on musta , että tarkoittaa se oli todella puhalletaan noin melko katastrofaalinen tapahtuma, joten on todennäköistä, että uusi olisi isku samoin. Luultavasti siellä on muutakin, mikä aiheutti sen räjäyttää.

Korjasin My TV 5 min olin katsot Q801 lähdin srew pois Q801 oli se srews on jäähdytyslevy olisi joka aiheuttaa Q801 puhaltaa jälkeen 5 min [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 33 sekunnin : [/color] [/size] Korjasin My TV 5 min: cry: olin katsot Q801 lähdin srew pois Q801 oli se srews on jäähdytyslevy olisi joka aiheuttaa Q801 puhaltaa jälkeen 5 min

Kyllä, jos jätit transistori irrottaa siili, se sai liian kuuma ja räjähti. Joten sinun täytyy yrittää uuteen, mutta tällä kertaa korjata sen tukevasti siili ennen TV: n kytkeminen.

Sulake palanut? .. yrittää korvata h-out transistori ja IC säädin. Nämä komponentit voivat olla oikosulussa aiheuttaa sulake on ajautunut.

Hei sain tv työskentelee olin 3 huono diodit D816 D822 D817 video muurahainen niin hienoa, jos sain diodit väärässä olisiko kyseessä video on rivit sen ääni on loistava.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back