Twisted Pair: Discrete tai Waveguide Port?

N

nlabadie

Guest
Hei, olen yrittänyt tehdä TDR on Twisted suojustettu Pair (TSP).Minulla oli joitakin ihmisarvoisen tuloksia, kun käytetään mielivaltaisia lanka mitat (eli ne vastasivat kokeilu laadullisesti).Nyt kun olen tullut todellinen johto mitat,
mutta tulokset ovat hyvin erilaisia (Conductor Radius = 0,25 -> 0.6mm, Dielektriset Radius = 1 -> 0.85mm).Kysymykseni koskee valinta magnetointi satamaan.Olen käyttänyt diskreetti satamaan, joka on pohjimmiltaan kohta lähde ja propagates monet tilat samanaikaisesti.Kun kokeilu, kaksoissuperfosfaatin on kytketty ja TDR avulla houkutella liitin joka propagates TEM vain (tai useimmiten).Eikö järkevämpää käyttää waveguide satama?Jos on, miten otan tämän CST?En tarvitse sitä johto jännätä kanssa asematasotarkastuksen / askel jännitteen ja suojalevyn toimimaan kentällä.Kaikki ajatukset siitä, miten voisin tehdä tämän kanssa waveguide satama?

Kiitos,
Nate

Katso käyttäen Multi-Pin Port.Se antaa sinulle mahdollisuuden määritellä yksilöllinen signaaleja koneeseen muodostuu useasta (tai monet) johtimissa.Näin voit hakea mitään signaalia haluat tietyn propagating tilassa voit yhdistelmä johtimissa.Tämä todella toimii sisällä kentän satamaan.

Onnea,

- Max

Kiitos Max.Joo,
ja lopulta päädyimme käyttäen multipin satamassa yhden endedly on kiihottaa vain yksi nastainen jättäen muut avoimet.

Nate

Kaapeleiden simulointien haluan suositella käyttää MTL-pohjaisia menetelmiä, ei FDTD.

Voisitteko antaa ongelma specifiation yksityiskohtaiset -
kaapelilähetystoiminnan topology, pituus, phisical parametrit?Tai liittää projektiasi?

Hi e_m_c.Periaatteessa emme käyttäen MWS CST 2006B jäljittelemiseen kierretty pari lanka tyypillinen niitä, joita käytetään lentokoneiden johtoliitännällä.Mitat ovat seuraavat: 0.25mm kilven paksuus, 0.6mm sisäpakkausta kapellimestari säde, 0.25 dielektristä paksuus Permittiivisyys 2.7.

Koska olemme kiinnostuneita löytämään koteloinnin viat käyttäen TDR, FDTD näyttää olevan paras vaihtoehto tässä vaiheessa.Olen yrittänyt korreloivan simulaatioiden kanssa lab tietoja, mutta tämä on osoittautunut olevan vaikea tehtävä.Luultavasti ei pitäisi lähettää hankkeen, koska minulla ei ole lupaa hankkeen johtaa, mutta en voi vastata kaikkiin kysymyksiin.

BTW, kellään mitään neuvoja siitä, miksi minun pitää saada virhe "Port 1 on inhomogeneously täytettävä ensimmäisen 3 solujen"?Olen yksinkertaisesti leikata crossection että vaijeri (kautta suojakilpi, dielektristä, ja sisäovena johtimet) tekemään tasomaisille-ala on multipin Waveguide satamaan.

Kiitos,
Nate

e_m_c wrote:

Kaapeleiden simulointien haluan suositella käyttää MTL-pohjaisia menetelmiä, ei FDTD.Voisitteko antaa ongelma specifiation yksityiskohtaiset - kaapelilähetystoiminnan topology, pituus, phisical parametrit?
Tai liittää projektiasi?

I m uusi käyttäjä CST MWS, ja olen m edun jäljittelemiseen vastaus on TWP,
Onko mahdollista, joku voi osoittaa minulle, miten voin luoda kierrettyjen geometria?
Thanks in advance.
Smk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back