työ propects varten VLSI enginner Intian ulkopuolella

H

harshad

Guest
Hei kaikki, olen 4 + vuotta kokemusta VLSI insinööri haluan työskennellä joskus ulkopuolella Intiassa financiall syystä mieluiten UK tai US. Onko se oikein do.and Onko mahdollista saada työpaikka siellä mikä on tilanne ulos there.Can joku auttaa minua tässä kiitos

Olen kirjoittanut hirviö liian .. mutta kai hirviö työpaikkoja tarvitse asuu maassa UR soveltamalla toimimaan .. : (Ongelma ei ole ur pätevyys .. nyt se, miten u voi päästä sisälle näille maille lupa työskennellä .. kuten H1 viisumia Yhdysvaltain ..

kauan sitten ne käytetään .. mutta tällä hetkellä tämä asia ei enää ole olemassa .. excet jos ur malli, taiteilija, jne. R ua malli sitten?

Älkää ymmärtäkö minua väärin tässä .. Yritän vain tehdä piste, vanha malli,, että saa insinöörejä Pakistanin, Intian ja Perun tulemaan particuliar USA: n täyttämään työpaikkoja, koska ei ollut tarpeeksi paikallisten kanssa taidot on poissa! . Jotkut kaverit Intiassa alkoi Buzz Miksi et lähetä työpaikkoja tänne ja PAY Yhdysvalloissa rupies .. No kyllä että kiinni korvien johdon ja nyt on vain TYÖPAIKAT maksetaan rupies .. kaikkialla. Kuka luulee että on paluuta vanhaan tapa on hullu kuin minä tahdon olla, jos olisin JOHTO GUY .. MIKSI minun pitäisi maksaa intiaanin DOLARS kun voin tehdä sen RUPIES ???.. Joten tämä ei ole harkittu MALLI .. Tapettua yhden IN jonkin toisen .. mutta olen myös myötämielisesti tätä tilaisuutta INTIA .. Koska yksikään kansakunta tulisi olla yksinoikeutta mihinkään .. Valitettavasti aloimme SAMALLA CRAP TAAS!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back