Tyypillisiä substraatti Kosketinresistanssi arvot?

L

lagos.jl

Guest
Dear all,

Mikä on tyypillinen arvo vastus substraatti yhteys kunkin MOS on 0,35 CMOS-prosessi?Puhun tehokkaasti vastarintaa, että esimerkiksi suurin terminaaliin NMOS näkevät maahan linjaa, kun se kytketään suoraan siihen (kuten tyypillinen NMOS lähtö-ja irtotavarana sidoksissa maahan, joka löytyy yksinkertainen nykyisessä peilit) .Mielestäni tämä kestävyys on otettava huomioon suurin vastus sekä yhteystiedot ja VIAS vastustusta myös.

Olen huomannut, että BSIM3v3 malli ei ole malli tämän vastarinnan, mutta olen työskennellyt hyvin herkkä suunnittelua ja on malli tämän vastarinnan tarkasti.Aion mallin se lisäämällä minun kaavioita vastus sarjaan jokaisen transistorin n suurin terminaali, sekä PMOS ja NMOS.

No, kiitos jo etukäteen mitään tietoa / ideoita / viittaukset!

Terveisin,

Jorge.

Asiakas voi tuskin saada täsmälleen arvo loistaudit vastarintaa suurin terminaali.
Yleisesti käytämme p-sub vohveli, ρ ≈ 13Ω cm (tai noin 10Ω cm),
Jos käyttää epi-sub vohveli, ρ ≈ 0,01 ~ 0.1Ω cm
R = ρ * L / S = ρ * L / (w * h) = (ρ / h) * (L / W) = Rsquare * L / W
h on korkeus vastarintaa, on lähes vakio.
Että suurin osa on kokonaisuutena yksi, ja se on paljon recursive polku maahan PAD (tai osa PAD), joten kukaan tuskin antavat tarkkoja loistaudit vastarintaa.

Käytä LPE, voimme saada karkea vaule sitä.

llbaobao, kiitoksia paljon vastauksesta.Minun tapauksessani olen vielä suunnitteluvaiheessa, joten ei ole mitään ulkoasua tehdä loisten poistoon.Olin kuitenkin suositeltavaa käyttää 100-200 ohmin vastus sarjaan suurin terminaali jokaisen transistorin mallin tämän vastarinnan ...Oletteko sitä mieltä, että on aiheellista, realistinen erilaisia arvoja?

Kiitos vielä kerran neuvoja,

Terveisin,
Jorge.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back