ulkoasu?

V

vcsel_driver

Guest
kaverit,

Haluan oppia asettelun tekniikoita.ulkoasun eng minun yritys mainitsi, että helpoin tapa oppia on harjoitella.kukaan ei tiedä mitään taitto-ohjelmisto, joka on lähellä kadenssi virtuso.se on hyvä ... jos luomiseen on käytännön esimerkkejä hyvin?

Sikäli kuin tiedän, vain taika on ilmainen työkalu layout editor mutta en koskaan käytä sitä.

mistä saan sen sää se simuloi kanssa BSIM4 mallintamiseen.

Magic ei ole ainoastaan yksi vapaa layout editor.Se on erittäin hyvä ja luotettava, ja toimii pikemminkin Unix-, Linux.Tällä hetkellä on ylläpitää Tim Edwards.
http://bach.ece.jhu.edu/ ~ tim/programs/magic/magic7_3.html

Sinulla voi olla hyödyllinen myös lasi, joka toimii MSWindows.
http://members.aol.com/lasicad/index.htm

On myös pieni, mutta erittäin vaikuttava Microwind, jonka Etienne Sicard.Vuonna Microwind olet integroitunut: layout editor ja helppokäyttöisen simulaattorin kanssa BSIM4 malleja.
www.microwind.org

hei!

yup lasi 7 on ilmainen ja kinda kovaa työtä (hei se on ilmainen!) kokeilla l editointi nahkuri.En tiedä mitä rajoituksia vastakohtana pro versio.

- Al

Hei,

Voit aloittaa harjoittelun layout i suosittelemme Microwind.
On hyvin yksinkertainen, on simulointi kyky ja 3D prosessi tarkastella hyvin opettavainen.
On myös muutama standardi prosessi saatavilla olevaa teknologiaa.

Tulin koko vapaa layout editor kutsutaan Layout (nyt siellä on yllätys).Se koskee SourceForge kuvaustietokanta klo h ** p: / / layout.sourceforge.net.
Löysin tämän paljon paremmin kuin lasi tai MAGIC jotka ovat aivan päivättävä ja vaikeampi perustaa teknologian tiedostot jne. Micrownd on liian rajoitettu sen ilmainen versio.
Hyvä asia layout on se, että se on jatkuvasti parantunut.

Hi Colbhaidh,

Olen yrittänyt käyttää sitä, mutta ei niin onnistunut ...Onko olemassa olevia asiakirjoja se ..
tai voit auttaa minua, jolla on esimerkiksi aloittaa kentällä 0 (Minulla on tech tiedosto miten voin käyttää sitä layout?)

Kiitos

Täällä on todella nopea opetusohjelman koko ulkoasu on 0.35um invertor varten Asettelu-ohjelmisto.Tämä on kirjaimellisesti vain töhertänyt yhdessä.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Tässä on GDS mennä sen kanssa.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Blackuni wrote:

Hi Colbhaidh,Olen yrittänyt käyttää sitä, mutta ei niin onnistunut ...
Onko olemassa olevia asiakirjoja se ..

tai voit auttaa minua, jolla on esimerkiksi aloittaa kentällä 0 (Minulla on tech tiedosto miten voin käyttää sitä layout?)Kiitos

ei nahkuri l-muokata on edelleen maksuton kokeiluversio?nahkuri on hyvä asia, mutta minulle, työkalu kehitys on liian hidasta.miksi ei yritä Japani niistä?

En usko, että se on vapaa ..En pysty ot etsi mitään tietoa tästä ..

vain muutaman opetusalan inst.ovat ilmaisia.

Osta kirja CMOS solujen muotoilu

ohjelmisto tulee se pyysi Microwind.Sen vapaa.Sen Hyvä

Have Fun

Sikäli kuin olen huolissani kolmen parhaat vapaat
layout editors En voi ymmärtää, ne ovat

1.Magic
2.Microwind
3.Sähkökitarat

Out of edellä taika ja Electric ovat erittäin voimakkaita layout editors.

On kirjan kirjoittanut Guy joka suunnitteli Microwind ohjelmisto. Saattaisi auttaa

raduga_in wrote:

layout editors En voi ymmärtää, ne ovat1.
Magic

2.
Microwind

3.
SähkökitaratOut of edellä taika ja Electric ovat erittäin voimakkaita layout editors.

Moi - Tiedän työkaluja, jotka on suljettu kadenssi virtuoosi vehje ... voit arvioida Slam IC toimittaja on Unix / Linux perustuu ja tehokkaita työkaluja käytettyihin ... voit pyytää, että yhtiö arvioi sen 30 päivää ei ole velvoite testi drive.i "m arvioidaan tällä hetkellä ja siellä
on enemmän samankaltaisuuden kanssa kadenssi työkaluja.nauttia, kun se viime ..

täällä:
n verkkosivuilla www.stabie-soft.comLisätty jälkeen 4 minuuttia:evilguy wrote:raduga_in wrote:

layout editors En voi ymmärtää, ne ovat1.
Magic

2.
Microwind

3.
SähkökitaratOut of edellä taika ja Electric ovat erittäin voimakkaita layout editors.

voi kuka tahansa ladata layout editor.
becos Olen kyllästynyt ostamaan se h ** p: / / layout.sourceforge.net.
kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back