Ultrasonic TX & RX

A

Abu Ammora

Guest
, i read that system require Piezoelectric material
at both TX and RX operates at the same frequncy , What is meant by such piezoelectric materials , and how can i got them , Are they exist in any Devices that can be excluded from it ?

Haluan kysyä, miten tehdä ultraääni-lähetin ja vastaanotin,
olen lukenut, että järjestelmä edellyttää Pietsosähköiset materiaalia
niin TX ja RX toimii samaan frequncy, Mitä tarkoitetaan tällainen pietsosähköisiä materiaaleja, ja miten sain niitä ne ovat voimassa kaikki laitteet, jotka voidaan sulkea pois sitä?

Kiitos

Hei

O voit ostaa valmiin piezotransducer, yksi TX ja yhden RX.On Kaavio tällä aluksella ja monissa muissa paikoissa, jos et löydä PM minua.

Aihe siirretty.

Cl

Jotkut Ultraäänidignostiikka anturi on TX & RX sijoitettu yhden moduulin.Tämä on useimmiten käytetty kääntää anturi autoteollisuuden sovellukset.

Nowdays saat pari anturi alle
US $ 4.

Voinko käyttää puhujat kuten ultraääni-anturi, Onko kenellekään ajatus tai ehdotuksia siitä?

The pietsosähköisiä muuntimet pohjimmiltaan ovat kaiuttimet.Ne on tehty kuparista ja keraamiset että värisee soveltamisen kanssa sähköä.Kuitenkin säännöllisesti puhuja ei tee tällaista hanketta varten.Tämän kaavamaisen käytät tulee enimmäkseen todennäköisesti on tietty taajuus, että se käyttää.You need to varmista saat transfucer, joka pystyy tuottamaan että taajuus.Google joitakin sähköisen tarjonnan sivustoja.Löydät ne helposti.

Ya.Normaali puhujat eivät voi auttaa, koska niiden rakentaminen on pääasiassa paperi tähkiksi että värisee klo audio Taajuusalueilla (20 20 kHz),
sellaisena kuin nykyinen on ohi.

Käsitteellisellä niitä voidaan käyttää sekä TX ja RX.

Sovelluksiin, voit atmost käyttää normaalia puhujat kuten TXs vain.Mutta tämä ei ole varma, että korkea-taajuudet kuten Ultrasonics.

Myös ero Piezzos ja kaiuttimet on, että
Piezzo on itse aktiivinen ja Puheenvuoron käyttää Magnetismi sen puolesta.

Piezzo tekijät ovat sellaisia, jotka produe Sähkökenttä, kun sitä annetaan Mekaaninen paine kulmassa olevalla Kenttä ja päinvastoin.

Joten perustuu piirin suunnittelu voit tehdä piezzo sekä TX ja RX.
Mutta normaali kaiuttimet ovat lossy ja siten samalla käytetään Mikrofoni voi vaatia vahvistimet.

Hei,

Miten yhden moduulin Ultraäänidignostiikka työtä, olen nähnyt yhden moduulin se vain on kaksi johdot?Onko se tarpeen jonkinlainen kytkin vaihtaa alkaen TX ja RX ja takaisin?

Ystävällisin terveisin,
ltg

Hi ITG,
Kyllä, kuten sanoitte, piiri tarvitsee kytkentä arrangemnet sen toimintaa sekä lähetin ja vastaanotin.

Tämä voi olla huomattava, intercoms tai Radiopuhelimet missä on toggle kytkin, joka muuttaa anturin alkaen Tx on Rx ja päinvastoin.

u voi käyttää ultra sonic lähetin inthe piiri anti mosqito

hi ..

Tässä on linkki, että kaavamaisen joita pidin tässä sivustossa ..

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=687735 # 687735

osalta ...
Sujith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back