Universal Microcontroller Programmer

N

naheem84

Guest
Olen löytää kytkentäkaavion + ohjelmisto + PCB yleismaailmallisesta usb mikrokontrolleri joka toimii useimmissa mikro käytettävissä.

Olen löytää universaali ohjelmoija, joka toimii sekä useimmat sarjan atmeland kuva ja ja on myös USB-liitäntä.

[Quote = naheem84] Olen löytää universaali ohjelmoija, joka toimii sekä useimmat sarjan atmeland kuva ja ja on myös USB-liitäntä. [/Quote] sinun kannattaa käyttää MC teollisuusyritysten työkaluja Jos olet kehittäjä. Koska useimmat ohjelmoijat muita kuin MC yritysten ei salli virheenkorjaus. Jos haluat ohjelmoija ohjelmoida boath AVRs ja kuvia (16 sarjaa) ponnyprog200 on ilmainen ja yksinkertainen. Mutta tarvitset USB to Serial kaapelia, jos haluat käyttää USB. Onnea

[Quote = anandpv2009] [quote = naheem84] Olen löytää universaali ohjelmoija, joka toimii sekä useimmat sarjan atmeland kuva ja ja on myös USB-liitäntä. [/Quote] sinun kannattaa käyttää MC teollisuusyritykset työkaluja jos olet kehittäjä. Koska useimmat ohjelmoijat muita kuin MC yritysten ei salli virheenkorjaus. Jos haluat ohjelmoija ohjelmoida boath AVRs ja kuvia (16 sarjaa) ponnyprog200 on ilmainen ja yksinkertainen. Mutta tarvitset USB to Serial kaapelia, jos haluat käyttää USB. Good Luck [/quote] Olen yrittänyt tuottelias USB to Serial conveteer minun laptop JDM ohjelmoija. Ei succes. Joten tein oman USB ohjelmoija PIC16F877A (DKU 5 USB to Serial conveter), kehittynyt ohjelmisto VB.

plz jakaa kanssamme, USB to Serial converter ohjelmoijille ei ole hyvä idea, koska se ei toimi tai antaa bugeja.

Ei kaikki USB to Serial muuntimet ovat tasavertaisia. Yritä löytää sellaista, jonka kuljettaja avulla voit muuttaa latenssi. Olen löytänyt ne perustuvat FTDO piirisarjan oltava laadultaan hyvää.

Olen yrittänyt 3 USB to Serial muuntimet ja epäonnistui. Olen havnt kuullut että joku löytänyt onnistunut käyttäen muunnin JDM ohjelmoija Nandhu

[Quote = nandhu015] Olen yrittänyt 3 USB to Serial muuntimet ja epäonnistui. Olen havnt kuullut että joku löytänyt onnistunut käyttäen muunnin JDM ohjelmoija Nandhu [/quote] Me too, kokeillut monia. Mutta lopulta löysin työskentelee yksi lähikauppa ja se toimii hyvin minun vanha sarja PIC ohjelmoija, Ponnyprog jne. Tulos on aina menestys: D

Hae 'usbasp ". saat PCB ja ohjelmistot tarvitaan ... Mutta luulen sen AVR mikro-ohjaimet vain ... Joka tapauksessa sen erittäin hyvä poltin ... : D

Voit käyttää PicKit2 kuin AVR ohjelmoija .... Ref. linkki lisää. Yritin sitä Atmega16, Atmega8635 jne. .. Se toimii hienosti minulle. Mielestäni on alin hinta Universal Programmer (PIC, EEPROMSit ja AVR). http://pickit2avrisp.wordpress.com/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back