USB powered AM / FM-radio

K

kevin83

Guest
Hi All,

Ensinnäkin haluan sanoa hei kaikille Engineering enthusiatic täällä, se on niin mukava foorumi, jossa niin monta aktiivista lähettämistä ja erittäin hyödyllinen yhteisö näen.

I hav pieni hanke mielessäni ja toivon, u guys voi antaa minulle joitakin viitteitä.Seuraavassa on kuvaus pienen hankkeen haluan tehdä.

"USB-liitännällä AM / FM-radio"
-Pieni AM / FM-radio-vastaanotin, jossa puhujan
-Able valtaan USB W / O havaittu tallennuslaite. (Se NT tarkoitus ba tallennusväline), I juz on vallan USB Power AM / FM-radio N pelata, kun liitän USB.

En ole varma, onko se toimiva ni tiedä anythin ottelu USB / PC-ohjelmointi, toivon todellakin kaikki asiantuntija täällä voi antaa minulle ur ohjeita.Kiitos ...

Quote:

Lisäksi datayhteyttä, USB tarjoaa 5 / - 0,25 volttia valtaan muuten ei ole omaa tai akun akkua itse käyttöinen laite.
USB-ohjain tai keskittimen tarvitaan valtaan yhden yksikön kuormitus (100 mA, pienitehoisia kuormalla).
Se voi valinnaisesti teho enintään 5 yksikköä kuormien (500 mA, suuri teho kuormitus).
Spec on paljasta väli kuormia, joten oletan, että lähteet käsitellään vain kahdessa tapauksessa.
Joko kuormitus on pieni teho (kuten näppäimistön tai hiiren) tai korkea teho (kuten iPod tai PDA).

Tässä se on USB pinout
vasemmalta
1 VCC Punainen 5 VDC
2 D-valkoinen Data --
3 D Green Data
4 GND Black Ground

ja voit käyttää valtaa ilman käyttö tietoja ja tietokone ei tunnista mitään laitteisto liittyy
on mukava työpaikka.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back