USB to Serial - kaikki kaaviot?

A

alfred1091

Guest
Minun täytyy info siirtää tiedoston digikameran kautta Standard Serial RS232, kellään kaavamaisen tai info USB to Serial RS232? TNX! : Roll:

Hei, on tarkasteltava TUSB3410 Texas Instruments. www.ti.com Heillä on myös arvio aluksella kaikki asiakirjat ja koodin kaikkien saataville. Tervehdys Markus, ne myös lähettää näytteitä.

Mene ja katso: www.ftdichip.com heillä on siru nimeltään FT8U232AM että on siru, joka tekee sillan USB ja RS232 .... Näin voit käyttää tätä siru ja pitävät sitä COM5 tietokoneeseen ja lähettää sen USB-tilassa .. Se on sitten kääntää RS232 .. Mene ja katso site lisää selitystä!

Jos tarvitset digitaalikameran I sugest voit PCI USB aluksella PC se on halpa (obout 100 €), ja sait erittäin nopea!

Hei, mielestäni paras ratkaisu on ostaa RS232-USB-muunnin, voit ostaa minkä tahansa tietokone tallentaa.

Olen samaa mieltä. Lataaminen kuvatiedostojen digitaalisen kameran RS-232 on hyvin hidasta. Käytännössä enemmän tai vähemmän käyttökelvoton. Huom: PCI USB lauta on 10, ei 100. Ainakin missä asun ... [Quote = ladrc] Jos tarvitset digitaalikameran I sugest voit PCI USB aluksella PC se on halpa (obout 100 €), ja sait erittäin nopea! [/Quote]

Ostin ulkoisen USB RS232-liitäntä hama 6 euroa eBayssä. toimii erittäin hyvin!

Hei, huolehdimme koska jotkut rs232usb muunnin eivät toimi modeemin. Olen kokeile konvertteri Prolofic siru joka does't työskennellä flux ohjaussignaalia modeemia. Totue

Hei, minulla ei ole tehty nopeus testi Prolific siru KLSI siru voi työskennellä 230kb ja FTDI pelimerkki 230kb. Totue.

Hei kaikki, sai yhden kysymyksen tästä USB RS232 juttu: kun olen käyttäen VCP kuljettaja, miten minun ohjelmisto tietää, että USB-laite irrotetaan?

TUSB3410 ei voi käyttää, koska se on silta USB host RS232 .. ja se ei voi toimia isäntä itse. Eli USB host (tietokone) -> TUSB ---> Laite on OK, mutta ei, RS232 (tietokone) ----> TUSB ---> USB-laitteen. USB isäntä on tarpeen missä tahansa toiselle puolelle tusb.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back