USB1.1 kautta saattaa

B

brmadhukar

Guest
Hei,
I am using USB1.1 Scanlogic laite siirtää tietoja.En voi siirtää alle 1 Mt / s vaikka spec sanoo 12MB / s täydellä nopeudella tilassa.Omat tiedot puolella odottaa ACK signaali on hyvin pitkä.Miten vianjäljitykseen tähän ongelmaan.
TIA
brmadhukar

Voit ymmärrä USB-spec enemmän.

Laite lähettää mahdollisimman nopeasti.

USB-väylä on hidasta, jos menettää timeing siirtää ....

8Mbit / s on suurin mahdollinen EZ-USB käyttäen Ms Windows-tietokoneeseen.

Hei,
Onko menettelyt sen määrittelemiseksi, jos USB-laite toimii optimaalisesti.Onko ero Isochronous läpäisyä ja Bulkmode siirtää läpijuoksu.

Skannauksen logiikan laite dat arkin sanoo, että enintään 12 Mbps on mahdollista.Ebven 8M on OK minulle.Kuitenkin minun tavoite puolella olen odottanut ACK signaali niin rajoittaminen näyttää olevan peräisin PC puolella.USB Host Controller omaisuuden osoittaa kaistanleveys 10% Windows ominaisuudet sivulla.Miten parantaa tilannetta.

brmadhukar

Hei,
Minulla on tarkastettava kohde puolelle, USB-ja katsoi, että se odottaa, että ack 90% ajasta.Kuljettajan isännän puolella (API call) näyttää vievän 900us kutakin siirtoa.
brmadhukar

brmadhukar wrote:

Hei,

Onko menettelyt sen määrittelemiseksi, jos USB-laite toimii optimaalisesti.
Onko ero Isochronous läpäisyä ja Bulkmode siirtää läpijuoksu.Skannauksen logiikan laite dat arkin sanoo, että enintään 12 Mbps on mahdollista.
Ebven 8M on OK minulle.
Kuitenkin minun tavoite puolella olen odottanut ACK signaali niin rajoittaminen näyttää olevan peräisin PC puolella.
USB Host Controller omaisuuden osoittaa kaistanleveys 10% Windows ominaisuudet sivulla.
Miten parantaa tilannetta.

brmadhukar

Kiitos panoksia.

I am using tukkusiirtoa tilassa ja siellä ei ole muita laitteita.Saan nolla NACKs.

Pitäisikö minun vaihtaa eri tilassa lisätä througput.

No I
don't think so.ISO on vain reaaliajassa tiedot, kuten audio-ja video.
ISO ei ole virhe tarkkailun niin tämä ei ehkä ole sitä, mitä tarvitset.
Ja Interrupt on therible hidas

Yritä käyttää enemmän Urbs lisätä datarate teidän kuljettaja.
Esimerkkejä löytyy Walter Oneyssa
n "Programming Windows Driver Model"

usbman

Hei,
Thnx kommentteja usbman.

Tällä hetkellä olen käyttäen arviointia coipy on Jungo kuljettaja asettaa.Onko tämä syy hitaaseen data rate?

brmadhukar

Hi USBMAN,
Meidän järjestelmässämme, I am using irtotavarana transfer mode ja paketin koko on 64b.mutta paketti on toimitettava 1kHz korko (?).Saamme SOF kunkin ms kuin ajuri.Miten voin poistaa tämän isännän puolella.
TIA
brmadhukar

Et voi poistaa SOF sillä laite on mentävä keskeyttää
SOF on elossa kello varten järjestelmään.
Yhden SOF on tilaa 17 Bulk packets!(ks. spec)

Oma ongelma on kuljettajan
Sinun pitäisi katsoa bulkusb vuodesta 2000 DDK ..

Hyvä kuljettaja voi lähes tuottaa / saada 1 Mbyte sekunnissa riippuen
on käytetty usb piitä.En tiedä Jungo joten en voi sanoa mitään
siitä, että tuote.

usbman

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back