Uskotko Cadence virtuoosi?

0

020170

Guest
kun desinged piirin käyttäen HSPICE, ajattelin HSPICE ei ole mukava suunnitella monimutkaisempia piirejä, kuten DAC tai ADC.

joten nykyään olen käyttänyt Cadence Virtuoso Schematic säveltäjä.

mutta minulla on kysymys käyttämällä poljento.

kun olen suunnitellut noin vahvistimen avulla HSPICE, haluan siirtämistä Cadence.koska poljento on niin helppo käyttää.

kun olen valmis siirtämään minun vahvistin huomioon Cadence, ymmärrän, että minun vahvistin ei kyllästymisen alue!Onko se mahdollista?

Joissakin TRS on Vahvistin ei kyllästyminen aluetta, joten olen hämmentynyt.

Uskotko kadenssi?tai HSPICE?

En tiedä, onko tarkka simulaattori on.

kiitos.

Mielestäni määritelmän simulaattori on vain niin hyvä kuin mitä se simuloi
usein countrys release inferiour transitors muiden countrys ja "väärentää" tietoja

Tämä on selvää

mikä isnt selvää on, että simulaattorit ovat vain niin hyviä kuin on ohjelmoijia
teille ja minulle PAL vain nähdä kivuta korin alaisten Bonet on
mitään ram jet on pesii ...pyörätjoten kai se on parasta tehdä muutamia malleja tiedät parhaiten
jollainen olet

ja käydä läpi sims kunnes löydät joka antaa hyviä tuloksia

kun Voin kaivaa kohtaan täsmälleen samat osat ja löytää vain kourallisen, jotka vastaavat tarpeita puhumattakaan spec

samoin Simulaattorit yleensä .....!!!!

paras simulaattoreita on matematiikka ja mittaus

Selvästi, olen hyvin uskoa Cadence virtuoso.The syy on minun ainoa apu virtuoosi suunnittelu ja ei käytä muita simuloinnin avulla!

Cadence on buginen ohjelma.Lisäksi on todettava, it's all about mallit.Olen suunnitellut joitakin melko "villi" (heikko inversio, über pieni jännite, NA) tyyppi piirit ja ne olivat hyvin lähellä malleja, ja siksi simulaatiot.

It's all about mallien tarkkuutta.On hyvä pakki suunniteltu Cadence, saat paha tuloksia.On huono pakkaus, olet pulassa.

Tästä huolimatta olen lukenut H-Spice on tarkempi kunnon malleja kuin Spectre, mutta BSIM3.3 ja Spectre, saat aivan mahtava simulaatioita.

Se on hyvä työkalu analogista circuit design.
Ehkä vaihtoehto ei ole oikein asetettu.Tarkista uudelleen

Kysymys on hieman sekava.Jos et kaavioiden syöttöä sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa simulaation.Sitten luot netlist ja analogisessa ympäristössä.

Oletan käytät Spectre sinun poljento Sims.Joten jos sinulla on erilaisia tuloksia voisi olla kysymys haamu malleja.

Mitä voit tehdä, on vaihtaa peikko ja HSPICE ja käyttää sen sijaan peikko ja simulaatioita.Tai voit upottaa HSPICE netlist ja uusinnassa sims oman suunnittelun HSPICE ja vertailla.

Yleensä jos mallit ovat hyviä sinun pitäisi saada samanlaisia tuloksia

Kyllä, uskon.
Tarkista, kaavamainen.eli suurin yhteys ...

Mielestäni ne kaikki.
Kokemukseni mukaan on todella noin vähän eroja antamat tulokset eri simulaattoreissa, mutta ne ovat eri tavoite.Tarkista kaavamaisen huolellisesti, ja voit kokeilla joitakin suhteellisen yksinkertaisia Blocks (nykyinen peili, yksi-transistori vahvistin, jne.) vahvistaa ensimmäinen.Vinosilmä onnea.

Olen samaa mieltä | IAngel |..... MOS ... Bsim3v3 ja BJT-HBT VBIC mallin työstä hyvä poljento ... joskus myös pakki tarjoaja voi siirtää / mieluummin jonkin simulaattori name (s) ... . voisit tarkistaa, että myös ....

Mielestäni ne ovat kaikki oikein.
On vähän eroja antamat tulokset eri simulaattoreissa.Ongelmana on, että muotoilu ei vastaa simulaattoreissa. Tarkista kaavamainen huolellisesti.

Simulaatio totuuksia Allen:
- (Käyttö ja simulaattorin) x (Common Sense) ≈ Constant
- Simulaattorit ovat vain niin hyviä kuin mallit ja tiedot näiden mallien joita
muotoilija
- Simulaattorit ovat vain hyvä, jos jo tiedät vastaukset
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back