Uudelleenkäyttö vanha EPROMit

S

Sputnik

Guest
Olen pelastettu muutama EPROM vanhojen laitteiden. Olisiko mahdollista poistaa ne ja käyttää niitä uudelleen. Kiitokset Sputnik: idea:

hi Ensin sinun on mainittava, minkä tyyppiset EEPROM olet 1k, 2k, 4k, 8k 16k, 32k. 128k, voit tehdä kevyt sekvensseri paljon enemmän käyttämällä niitä

[Quote = Sputnik] Olen pelastettu muutama EPROM vanhojen laitteiden. Olisiko mahdollista poistaa ne ja käyttää niitä uudelleen. Kiitokset Sputnik: idea: [/quote] Tässä on luettelo mahdollisista sovelluksista EPROM: - dekooderi 7-segmenttien osoitin - yksinkertainen nopea LUT-pohjainen ALU - sekvensseri (kuten valo sekvensseri päässä Fragrance "post) - askelmoottori ohjain - varastoi analogisten signaalien (esimerkiksi digitoitu sini-tai puheen PWM tai rinnan muoto) - taajuus jakaja (by palautetta data linjat käsitellä tuloa) - laskuri mitään valmiiksi määritetty sarja - paljon muita - vain kääntää mieltäsi!

Hei sinun täytyy tietää tyypin EPROM haluat poistaa joitakin EPROMit ovat yhdensuuntaiset, kun taas toiset ovat sarja jotkut ovat electraically erasble taas toiset ovat UV erasble Joten palautetta meille tyypin EPRM olet kohdistaminen voi auttaa sinua

Nämä sirut on vähän ikkunoita, jotka kuuluivat hopea tarra, ja kuolema on näkyvissä. En tiedä heistä mitään, minä tarvitsen lomakkeissa. Löysin ne kassassaan pitämien, 486 laajennuskortit yrittäneitä jne. numerot niistä ovat: Chip 1 M5L2764K 84500L Chip 2 MBM27128-30 8509 R66 Jokainen lomakkeissa ja kuinka ohjelmoida niitä olisi upeaa. Sputnik: idea:

[Quote = Sputnik] Nämä sirut on vähän ikkunoita, jotka kuuluivat hopea tarra, ja kuolema on näkyvissä. En tiedä heistä mitään, minä tarvitsen lomakkeissa. Löysin ne kassassaan pitämien, 486 laajennuskortit yrittäneitä jne. numerot niistä ovat: Chip 1 M5L2764K 84500L Chip 2 MBM27128-30 8509 R66 Jokainen lomakkeissa ja kuinka ohjelmoida niitä olisi upeaa. Sputnik: idea: [/quote] niin olet 8k ja 32k EPROM jos haluat tehdä yksinkertaisia ohjelmoija EPROM se on hyvä idea käyttää niitä 7 segmentin dekooderi ässästä-X hän antaa paljon possibliteis käyttää niitä 8k ja 32k on erittäin iso muisti koko EPROM. mukavasta ohjelmoija vain kokeilla BATRONIX proge studio http://www.batronix.com/electronic/index.shtml

Molemmat ovat vakiona 5V EPROM-muisti (27xx-sarja). Ensimmäinen on Mitsubishi (8Kx8), toinen - Fujitsu (16Kx8). Molemmat tuettu millään rinnakkain EPROM ohjelmoija.

Ne ovat melko pieniä EPROM, mutta silti hyödyllinen. Siirry harrastus elektroniikkaliikkeestä varten edullinen EPROM ohjelmoija, joka yhdistää tietokoneeseen. Tai, jos nautit haasteista, voit suunnitella sellainen itse. Tarvitset myös EPROM pyyhekumi. Se on lyhyen aallon ultraviolettilamppua. Poistaminen kestää noin 30 minuuttia, enemmän tai vähemmän riippuen lampun intensiteettiä. Varmista EPROM kvartsi-ikkuna on puhdas. On vaikea löytää ladattavia Käyttöturvallisuustiedotteet vanhat osat niin.

Viime ... päivä, olen käynyt läpi 486 emolevyjä ja kerätä BIOSs "(joista useimmat olivat UV pyyhittävä EPROM) ja nyt minulla on grand on yhteensä: 1x 64K 1x 128K 2x 256k 6x 512K (yleisin kuin 486 BIOS ) 2x 1024K, joka on 12 EPROM yhteensä. Toivon lähettää kuvan tai kaksi, minun tarvitsee vain lainata ystäviä digitaalikamera. Sputnik: idea:

Voisit saada standardia 8 "flourecent asennus ja ja vaihda putki ultravioletti (on oikea aallonpituus), sitten rakentaa pieni laatikko sen ympärille vuorattu antistaattinen vaahto pitää EPROM. Todennäköisesti ei kannata sitä niin vähän laitteita kuitenkin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back