UWB-antenni käyttäen Zéland

E

eng_romeo

Guest
Dears,

Ole hyvä ja i-kirjain kaivata apua kaikille tämän kunnioitetaan foorumilla.
Olen yrittänyt monta kertaa simuloida Monopole ultra wideband antennin avulla IE3D ohjelma, mutta en onnistunut, ja haluan tietää syyn niin i liitetty tiedosto, joka osoittaa, kuva suunnittelu ja S11 tulos antenni suunnittelu mutta minun tulos on erilainen, joka antaa multiband taajuus.Kiitos teidän ponnisteluja.

ε r = 4.65, h = 1,5 mm

Ulottuvuus kentällä koneessa on päättänyt olla (30 x 11,5) mm2 tässä tutkimuksessa.

Alkuperäinen muotoilu on suorakulmainen säteilijä, joiden leveys (w) 15 mm ja pituus (L) on vähintään 12 mm.

Rehun leveys (WF) on asetettu on 3 mm ja rehujen pituus (FL) on määritetty 12,5 mm.Ensimmäinen ja kolmas pykälä mitat ovat (1 x 1) mm2 ja toinen pykälä on (1 x 1,5) mm2.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei, eng_romeo:

Se näyttää minulle kuvausta rakennetta ei ole täydellinen.Ainakin, se ei ole pienennetty.Olen yrittänyt rakentaa 1-notch tapauksessa.On varsin laaja bändi kun se ei voi olla ihan mitä Näyttäisitkö.Omat tiedostot ovat liitteenä.

Ystävällisin terveisin,
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hyvä Dr.Jain,

Monet Kiitos Dr.Jain sinun nopea vastaus.Yritin uudelleen simuloida UWB-antenni mutta eri tuloksen kuin sinä ja minä tiedämme, minun tulos on faulse mutta en tiedä syytä.Olen huomannut, että määritellä satama minun simuloinnin De-Embedding käsivarren pituus on erilainen kuin määritellä satama teidän simulointiin, minun simulointi on 3 monikulmio määritellä mutta teidän simulointi on 4 monikulmio määritellä ja i tehdä sigma (0,0), että maahan ja i liitteenä minun simulointi kertoa minulle reasone eri välillä tuloksia.

Kiitos yhteistyöstä.

hei
i-kirjain kaivata ur paperilla niin lataa se mahdollisimman pian ......... ja myös ur suunnittelu yhtälöt

hei
jos Urs on microstrip rehuerän negatiivinen portti maataso .....
in ur viikuna u
didnt käyttämällä negatiivisia portti GND lentokoneella, niin käytä, että yksi
u saavat varmasti

Olen lataamalla paikkatietosivuston tiedosto negatiivinen satama

paremmin auttaa ladata ur paperi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back