UWB-antenni simuloinnin CST ja HFSS

L

Leilon

Guest
Hei kaikki,
Olen työskennellyt UWB-antenni, päätin simuloida artikkeleista HFSS ja CST.
tulokset HFSS ja CST ovat samankaltaisia, mutta eroavat artikla.
Plz auttaa minua, mikä on ongelma?
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei,
Tarkista HFSS malli, aalto satama-alueella teidän HFSS malli ei ole oikein määritelty!

OK, ja mikä on W1-arvo?Lisätään 35 minuuttia:Ja onko artiklassa määriteltyä jotka eristeiset parametreja käytettiin FR4 materiaalin ominaisuuksia?Alle nimeäminen "FR4" voidaan olettaa melko laaja Epsilon ja dielektrisen häviön parametrit käyttää simulointimalli.

Jos et voi liittää artikkelin siitä, että olisi eniten hyötyä.

Hei,
tämä artikla

Hei,

I dont know, missä on ongelma juuri.Artikla ja simulointi ovat hyvin samankaltaisia.

Kokeile in CST käytössä "mukautuva mesh refinement" in "ohimenevä Ratkaisin parametrit", ja huomaatte, että tarkkuus on muutos.

Entä liittimen tarvitset sitä mittaukseen
Tiesitkö simuloida sen liitin?

pl

Sinun rakentaa liitin mielestäni SMA-liitin sopii tämän korjaustiedoston.

Katso http://www.conec.com/section24/s1/sma.dimension.php3
ja http://www.conec.com/section24/s1/new.display.php3?sec=24&page=1-24&chart=1-24&dia=1

tämä SMA-50SAG6199BRX (voit leikata pin.)

pl

Liitteenä ovat tulokset Method of Moments simulointi antenni.

Chaning dielectric permittiivisyys resonanssia siirtyy (käytetään 4.7 on vain likimääräinen arvo lomakkeessa, kun todellisuudessa on mittauksia ei voi käyttää mitään vaihteluväli 3,5-5,0 luultavasti).Lisäksi tappiot muuttaa arvoja tasolla.Kirjanpito-liitin varma lisää yksityiskohtia.

Toivottavasti nämä ylimääräiset tulokset ovat hyödyllisiä sinulle.

Thanks EMC
Se on hyvä ja osoittaa, että minun simulaatio oli oikeassa.
Lisään Koaksiaalikaapeli minun malli ja minun tulosta parempi (kiitos Plasma).
Kokemukseni show simuloida UWB antennikaapeli vaikutus on otettava huomioon!
mutta kuitenkin minun tulos ei ole täsmälleen tuloksia artikla.

Uskon, että jos laatijat käyttivät tiettyjä rehu-mallit - liittimet / kaapelit - ne ovat ainakin vastaava huomautus artikkelissa.

Ero voit tarkkailla johtuu enemmän luultavasti calcualtion asetuksia hammastusvirheet tai somethign näin.Jossa myös lisätietoja sinun pitäisi saada lähemmäksi mittaustulokset (kuvata enemmän resonanssia), mutta joka tapauksessa se on melko vaikea simuloida exacty mittaustuloksista toinen ihmiset - saattaa olla monia epävarmuustekijöitä todellinen antenni, kun ei koske itse on vaikea päästä tarkan haun.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back