UWB-antennin avulla HFSSS

C

candemir

Guest
Hi all,
I `m yrittää jäljitellä yksi UWB-antenni, joka IEEE artikkeli, mutta minulla on joitakin ongelmia Excitations (waveport tai kerääntyvät satamaan ja niiden ulottuvuus) ja Säteilyturvakeskus rajan.tulos pois simulointi ei ole sama kuin lähetetty artikkelia.
Olen liittänyt hfss tiedoston,

Ehkä joku on joitakin ehdotusta ratkaista minun ongelmani.

kiitos ja parhaiden osalta

candemir
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Candemir,
jos olisin u, aluksi haluaisin yrittää poistaa houkutella rehuista.Kuten u voi nähdä, nastainen ei oikein kytketty rakennetta.Se koskettaa sekä signaali-ja kentällä on microstrip.Se ei voi olla toimi.Joten, vähentää airbox kokoa, jotta perinteinen HFSS suorakulmioiden aalto satamaan.Airbox on erotettava toisistaan λ / 4 etäisyys on f0 kummallakin puolella rakennetta (lukuun ottamatta kanssa yhden aallon satamaan, joka on kosketusnäyttö metallin jälkeäkään sen microstrip).Toinen ongelma on sijoittamista säteilevän tekijä: u sijoitettu rajalla on dielektristä.Tietenkin raja Diffraktiolaitteet vaikutuksia vaikuttaa antennin tuloliitin impedanssi.Mitä Ehdotan on tehdä dielektristä laajempi ja asettaa säteilevän elementin on keskellä sitä.Varmista, että etäisyys antenni rajan sekä dielektristä rajalla on riittävän suuri (eli 1 tai 2λ), jotta ylittäviä vaikutuksia kadota eikä vaikuta antennin tuloliitin impedanssi.

I.

Kiitos neuvoista.
En aio kokeilla niitä, jos saan uusia resutls,
aion kertoa teille,

ystävällisin terveisin
candemirLisätty jälkeen 1 tunnin 46 minuuttia:Hei, Ivan
Sen lisäksi, että olen liittämässä alkuperäiseen muotoon microstrip,

Ehkä sinulla on idea käyttää waveport ja kerääntyvät satamaan.Koska olen ymmärtänyt, että desinger oli käyttänyt coax_pin.

I `m jo arvostettu apuanne

ystävällisin terveisin

candemir

Tietenkin u voi käyttää houkutella magnetointi, mutta se on oikein asetettu.Coax nastainen on valehtelee ja kosketa ainoastaan signaalin jäljettömiin.Jos u tehdä koskematta sekä signaali-ja maaperää, rakenne ei voi olla toimi, koska siinä tapauksessa u olisi signaali ja kentällä samaan potentiaalia.Mielestäni waveport ovat tarpeeksi hyvä simulointi tarkoituksiin.Vain tehdä microstrip että kosketat airbox kasvot jossa u haluavat satamaan.Sitten piirtää suorakulmio, jossa on seuraavat ominaisuudet:

° Korkeus: 4 / 5 kertaa substraatin korkeus (alkaen maataso);
° Leveys: 3 / 4 kertaa nauhat leveys olisi tarpeeksi hyvä.

Nämä mitat edustavat vain nyrkkisääntö, mutta ne voidaan vaihtaa perustuu rakenteen geometria.Yleensä voin käyttää monimutkaisempi menetelmä valita portti mitat, mutta uskon, että standardi sääntö olisi hyvä ur tarkoitukseen.

I.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back