Vaihda 7 seg disp. yhteinen katodi yhteisiä anodi

P

pasicr

Guest
Hei, Tein tämän ison numeron tunnin kello 12/24, tässä hankkeet iso seitsemän segmentin näyttö 2,3''on yhteisiä katodi. Olen allredy on useita 7 seg. näyttö 2,3''mutta yhteinen anodi. Kiinnitin asm. tiedosto ja kaavamainen. [Color = red] hyvä joitakin kehon auttaa minua miten voin käyttää yhteisiä anodi varapuheenjohtaja yhteinen katodi tätä hanketta. [/color] osalta

Olin käyttää taajuusmuuttajia jälkeen transistorit (BC328) ja jälkeen multiplexer (IC4051)

Hei Mabauti, Selittäkää minulle tarkemmin miten voin tehdä tämän osalta

1. Poista ULN2003 .. 2. Käytä Invertterit jälkeen 4051 .. 3. Kun Invertterit käyttää PNP transistorit on kytketty +5 V ja yhteisiä anods (älä unohda FILT 470Ω-1k vastukset välillä emästen ja invertterit) .. Tämän pitäisi huolehtia yhteisten anodien .. Mitä segmentti ohjaus on huolissaan voit tehdä seuraavat mods: 1. Poista PNP transistorit .. 2. Käytä taajuusmuuttajat on RB0-RB7 lähdöt .. 3. Kun taajuusmuuttajia käytetään NPN-transistorien (voit jättää samat vastukset NPNs emäkset ja keräilijät, ja liitä NPNs "aiheuttajat 0V) .. Terveisin, IanP

Hi IanP, auta minua tästä 3. Kun Invertterit käyttää PNP transistorit on kytketty +5 V ja yhteisiä anods (älä unohda FILT 470Ω-1k vastukset välillä emästen ja invertterit) .. Oletko meen pohja Invertterit vastuksen kautta, emiter +5 V ja keräilijä anods? Ja toinen kysymys: 3. Kun taajuusmuuttajia käytetään NPN-transistorien (voit jättää samat vastukset NPNs emäkset ja keräilijät, ja liitä NPNs "aiheuttajat 0V) .. pohja invertor, emiter 0V ja keräilijä segmentti? Voinko käyttää 74ls04 varten vaihtosuuntaimien, kiitos osalta

3. Kun Invertterit käyttää PNP transistorit on kytketty +5 V ja yhteisiä anods (älä unohda FILT 470Ω-1k vastukset välillä emästen ja invertterit) .. Oletko meen pohja Invertterit vastuksen kautta, emiter +5 V ja keräilijä anods?
.. oikein ..
3. Kun taajuusmuuttajia käytetään NPN-transistorien (voit jättää samat vastukset NPNs emäkset ja keräilijät, ja liitä NPNs "aiheuttajat 0V) .. pohja invertor, emiter 0V ja keräilijä segmentin?
.. Joo, vaihtosuuntaajan lähtöön - vastus - base .. aiheuttaja 0V .. keräilijä anodi .. LS sarja ehkä vähän VoutH kunnolla valvoa PNP transistorit, joilla NPN mitään ongelmia, mutta .. HC tai HCT-sarja on parempi vaihtoehto, tai jos olet LS kytkeä 4.7kΩ pullups välillä pohjaan PNP ja +5 V .. Terveisin, IanP

Kiitokset IanP nopeaa ansfer, huomenna aion tehdä tämän muutoksen osalta

Hi IanP, Kirjoitit: ... 3. Kun Invertterit käyttää PNP transistorit on kytketty [color = red] +5 V [/color] ja yhteisistä anods (älä unohda FILT 470Ω-1k vastukset välillä emästen ja invertterit) .. Tarvitsen vielä yhden info. Suuri 2,3''näyttö työtä [color = red] 12V [/color]. Ajaa anodi näytettäväksi Minun täytyi laittaa [color = red] 12V [/color] on transistori. Voinko? osalta

Sen sijaan 7404 Invertterit käyttää Open-Collector taajuusmuuttajat - 7406 mm .. Jos sinulla ei ole niitä käyttää ensin NPN transistori kuten invertteri ja sitten PNP on drine 7-segmentti 12V rautatie .. kts. kuva alla .. Terveisin, IanP

Miksi ei käytä ULN2003 tietojen linjat sijaan valitset linjan ja BC328 varten valitse rivi sijasta tiedot riviä? Mielestäni tämä on yksinkertainen tapa yhteinen anodi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back