Vaihda kaavamaisen ja ORCAD Capture ilman uudelleen merkitsemiseksi

D

Dave Williams

Guest
Haluan kopioida kaavamaisen hankkeesta ja tehdä korvata kaavamaisen toiseen muuttamatta mitään osaa viittaukset muihin levyt.

Onko mahdollista lisätä, poistaa tai muuttaa arkki hankkeeseen ilman ORCAD automaattisesti poistamalla tai muuttamalla osa viittaukset kaikki muut levyt?

Jos haluat säilyttää osan viittaukset alkuperäisen levyn pitäisi olla mahdollista.Oma OrCAD 10,5 tekee näin oletuksena.Tietenkin, jos on olemassa ristiriitaisia viittauksia, että tulee virheitä aikana netlist sukupolvi.

Haluaisin kutsua sinut peilistä kysymyksesi tähän ryhmään, joka on omistettu OrCAD: http://tech.groups.yahoo.com/group/OrCADexchange

- Nick

Quote:

Olisi mahdollista.
Oma OrCAD 10,5 tekee näin oletuksena.

En löydä mitään merkitystä Asetukset (ORCAD 10.5)

Quote:

En löydä mitään merkitystä Asetukset (ORCAD 10.5)

Katso liitteenä oleva näyttö dump minun Muut-välilehti.Ilmoitus valintaruutu "Päivitä automaattisesti sijoitettu osat" ei ole valittuna.Se ei auta.Missä on "säilyttää viittaukset ..."?
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

OK, anteeksi, näen nyt.Yritän tikittää "Säilytä viittaus kopioi".
ORCAD Ohje sanoo
"Jos Säilytä viittaus kopio valintaruutu on käytössä:
uusi osa, jota pidettiin kaavamaisen sivulla ei merkinnät.
osa viittaukset kopioitu osa tulee säilyttää ja liittämällä että osittain kaavamaisen sivulla. "

Siinä ei puhuta mitään lisätään uusi levyt, mutta saa nähdä mitä tapahtuu.

Quote:

Siinä ei puhuta mitään lisätään uusi levyt, mutta saa nähdä mitä tapahtuu.

En ottaa paljon onnea matkaan.Nykyisen mallin, jonka haluaisin vaihtaa sivun, on joitakin kansioita, jotka sisältävät useita esiintymiä - kaikki samassa piirissä, mutta eri osa-numerot.Sheet haluan tilalle kutsutaan TOP_LEVEL ylimmän kansioon, ja on ainutlaatuinen.Olen vaihtaa vanhan otsikon ensimmäinen TOP_LEVELx, jotta voisin liittää uuden TOP_LEVEL osaksi alkuun kansioon.Osan numerot kaksi ovat samat.Jos nyt poistaa TOP_LEVELx, ja tehdä Design Rules Tarkista, saan ORCAD System Error joka aborts tarkistaa.Nyt tallentaa tiedoston, Exit ja lataa, ja toteaa, että useita esimerkiksi piirien kaikki ovat samaa komponenttia numerointia, yhdistää useita verkkoja yhteen.

Kaikki ehdotukset kiitollisena vastaan.

Yrität liittää hierarkkinen suunnittelussa tämä on täysin erilainen kuin alkuperäinen kysymys.Hierarkkiset mallit ovat juuri erityisiä etkä voi korvata koko sivun suunnittelu manageri ORCAD.Kokeile sitä näin avaamaan ns olemassa kaavamainen ja kopioidaan sivun älä kopioi suunnittelusta projektin jälkeen avoin tavoite kaavamainen ja avaa sivu, jonka haluat saada liittää ja liitä tämä huomioon, että tavoite levyt taas ei DP.

Miljoonaa

Rakkaan Dave Williams,

Kerro minulle, mikä versio Capture käytät?

Jos u kopioida muista SCH, sitten u viime uuteen SCH tarkoittaa, talteenotto päivittää osan viite teidän vasta liittää compoents vain.Ei kaikkien muiden muu osia.Kiitos,
R. Balasubramaniaraju

Käytän versio 10.5.Mielestäni vastaus alkuperäiseen kysymykseen on, että sitä ei voida tehdä, jos loppusumma on korvattu on hierarkkinen lohkoja.Kaikki leikkaamista tai liittämällä ja koko levyn tai kaikki osat kuuluvat levyt, tulokset järkyttää numerointi arkkia, että hierarkkinen lohkojen viitata.

Kaikki tämä voidaan tehdä, on uudelleen merkitä koko suunnittelu-, ja siksi kaikki annotion fyysisistä levyt, joita nyt ei voi käyttää sekä vanhoja ja uusia malleja.En edes katso tapa luoda luettelon vanhojen ja uusien numeroiden sitten uudelleen merkitä uusia numeroita takaisin vanhat numerot.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen riippumatta on hierarkkinen vai ei: Se voi tapahtua.
Jos et noudata edellisessä vastauksessani.Olen tehnyt paljon hierarkkisia malleja, ja monta kertaa haluaisimme säilyttää osa hallituksen, joka on testattu ja toimi kunnolla ja halua toistaa sitä, mitä tekee.
Joten kerran, se voidaan tehdä.

Olen pahoillani, mutta en voinut ymmärtää Englanti teidän edellisessä vastauksessa.Ehkä voisit lisätä ja muotoilla se?Kun avaan. DSN-tiedosto, ORCAD sanoo ei hankkeen tätä.Joko annoin sen luoda hankkeen tiedoston, tai en saa avata. DSN-tiedosto.Voin liittää minun uusi levyt samaan kansioon kuin toivottua sheet?Voin poistaa ei-toivotut levyt?Voin poistaa kaikki kohteet toivotut levyt ja liitä kaikki esineet minun uudelle paperille siihen?Miten voin lopettaa ORCAD alkaen kiertämällä ylös numerointi levyt, jotka liittyvät hierarkkisia lohkot toivotut levyt?

Taisit olla hyvin perustiedot OrCAD, kun avaat. DSN tiedosto täytyy noudattaa luoda hankkeeseen nopeasti tai muuten sinulla tapana pystyä avaamaan sen.
Joten ensimmäinen seuraa, että.
Toinen avoin kaavamaisen SIVU sisälle, jossa voit nähdä kaikki osat ja komponentit.
Sisällä sivulla voit tehdä mitä haluat valita poistaa, kopioida, liittää, leikata, siirtää niin edelleen.
HTH

Miljoonaa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back