J
JAVERIA EJAZ
Guest
Hei Olemme suunnitelleet vaiheittain joukko microstrip antennilla sähköisen keilanohjaustekniikkaa jossa olemme simuloimaan digitaalinen kytketty viivatyyppi Vaiheensiirtimien vaiheen vaihtelun säteilevä kaikki elementit ja kiinteä pääsisi luokkaan C vahvistimet vaihtelut painotettu amplitudit jokaisen elementin. Tehtävä 1: Minulla on myös kirjoittaa luvun vaiheittain joukko microstrip patch elementti, jossa yksi laastari elementti on suunniteltu käyttäen voimajohdon malli ja microstrip syöttöjohto menetelmällä. Oikeastaan en tarvitse paperia, artikkeli tai opetusohjelman avulla jonka saan ajatuksen kirjoittaa luvun vaiheittain joukko microstrip laastari syöttää virtaa jakaja verkon yrityksen tavalla. Kaikki simulointi on tehty OH HFSS. Minun on myös joitakin hyödyllisiä materiaalia vallasta JAKAJA verkon kirjoittaa joitakin yksityiskohtia siitä. Tehtävä 2: Seuraavana askeleena on kirjoittaa tutkielman projektin tähän tarkoitukseen minun teoria materiaali kirjoittaa erikseen luvuissa vahvistimet ja Vaiheensiirtimien. Artikkeli tai opetusohjelman sinulla ihmiset lähettävät tulee sisältää selitys vahvistimet ja Vaiheensiirtimien suhteen vaihe ja amplitudi vaihtelu microstrip patch array. Kaikki paperit avulla jonka saan idean kirjoittaa näitä lukuja tarkasti ja täsmällisesti Kuka tahansa voi auttaa minua please, olen hyvin kiitollinen teille kun olen esittää opinnäytetyöni maanantaina.