Vaihekeskipisteen antenni array

A

acrislg

Guest
Hei kaikille, olen laskettaessa vaihe keskustassa antenni array (kolme dimmensional antenni array). Voisiko joku kertoa minulle, tai antaa tietoa tästä aiheesta, kiitos?

Säteilevän elementin on dipoli. Nämä dipolien jaetaan 3D array antenni (muoto on samanlainen pallo). Kiitos paljon mielenkiinnosta.

No, kun etsit pää, dipoli on vaihekeskipisteen aivan Keskusaukion syöttöpisteeseen. Jos menet pois kulma, vaihekeskipisteen liikkuu vähän - varsinkin jos on jotain lähellä metalli tai maataso. Jos sitten laittaa erilaisia nämä luuserit vuonna alalla, ilmeisesti tulee olemaan erilainen vaihekeskipisteen riippuen siitä, missä sinä katsot pallon päässä. Arvelisin, että koska tulet näkemään tulevaa energiaa lähinnä dipoli, mutta myös muista dipolien että näet "reunalla", että vaihekeskipisteen todella näyttää olevan hiukan sisäpuolelta pallon pinnalla. Vain arvaus, koska en ole antenni kaveri, mutta on ollut noin yrittää mitata dipoli ja monopoli vaihe keskukset empiirisesti projektiin kerran. Tässä hankkeessa olen ollut monopoli jakautuneet 3d muoto myös, mutta käytetty vaihtaa vain kääntää yhden patterin kerrallaan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back