vaihtoehto dynaamisia paneelit ja VHDL

S

sebmaster

Guest
Hei,

Olen ymmärtänyt, että se ei ole mahdollista määrittää koko joukko on "runtime" (IM arvailla synteesi on todennäköisesti VHDLs "runtime" todellisuudessa) on VHDL.

Olen suunnitellut "ohjelma", jonka haluan välittää kaksi kokonaislukua on alaohjelma, se käsittely ja tarvittaessa se lisää niitä monenlaisia muita kokonaislukuja.

Asia on, en tiedä, kuinka moni näistä paria aion olla, voi olla 10 voisi olla 1000 (tai enemmän) riippuen siitä mitä syöttää FPGA saa (se ei käytännön kokeilla ja arvioida tätä)

Mikä on paras käytäntö minun tilanteessa, että voisin vain esittää erilaisia 200000 kokonaislukujen vaan id oikeastaan aika ei!

Hei,

Kokemukseni mukaan, Kesto muutoksen syvyys joukko ei ole mahdollista.Suunnittelu on syntetisoitu kiinteällä syvyys ja kohdentaa vain määritellyt varat kerralla.

Olemme yrittäneet samaa ja myös joustava pituus signaali / muuttuja.Vaikka mitä voi ajatella tässä tapauksessa on, että voit upottaa oman joukko arvot ulkoinen muisti (SDRAM) ja silmukka sen takaisin suunnittelussa.On olemassa monia FPGA kanssa junassa RAM ja Flash-muisti.Sinun SDRAM ajaa ja ohjata sisäisen signaaleja VHDL.

Toivon, että voi toimia.Jos näin on, haluaisin tietää tuloksen.Haluaisin myös arvioida sitä.

terveisin
Mukesh Patel (Ms-Digital Communication)
-------------------------------------------------- ------
Enginner - FPGA-Systems Design
(T & K DSP & Communication Systems)
-------------------------------------------------- ------

Hi mpatel,

Kyllä se varmasti näyttää mitään erikokoisten ei ole kävijä on VHDL.

Valitettavasti ulkoista muistia ei ole vaihtoehto minulle, että sanoi, Katson MegaWizard rakennettu Ram lohkoja.

Olen ajatellut koota muutamia mallien lohkojen vaihtelee koon mukaan, kuinka paljon logiikan haluan käyttää eri sanan merkitystä.

Minun ongelma tässä kuitenkin on, se ei eroa juuri asettaa koko joukon 1000 tai niin se on?Lopussa päivän saman verran logiikkaa käytetään, im ei tallenna mitään tehosta koska saatoin vain käyttää vastoin määrittää, kuinka paljon minun osat I acctually haluat päästä - se vain vaihtaa kurja näköinen "range 1 10000 "ja yleiskustannukset ja ottaa hallita muistia muualla ohjelmassa.

Tällä hetkellä im yrittää toinen ratkaisu tarvitsee minun muutaman tuhannen Ints tallennettu (helpommin sanottu kuin tehty!) Mutta aion vielä joukko tapauksia paketteja, mutta ne tulevat olemaan niin pieni määrä, että en voi vain luoda kiinteä koko array riippumatta siitä, kuinka huono se näyttää.

I'll kertoa mitä ajattelen suorituskykyä, tai jos keksiä jotain muuta.

Olen iloinen, lähetetty minulle olet kokeillut vaikka se ei toimi ainakin nyt tiedän lopettaa yrittää selvittää, miten se!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back