vaihtoehtoisia menetelmiä luoda oman energia mittari

V

visva

Guest
Olen työelämässä luo oma energia mittari. Olen etsinyt ADE775x, ADE776x sarjassa. mutta se on on hieman vaikea tehdä tämä (muuntaja, vastuksen .. jne.). joten joku auttaa minua. Onko olemassa vaihtoehtoisia menetelmiä (IC, Circuts .. jne.) mittaamiseksi energiaa yksivaiheinen. Tässä yhteydessä haluan tuoda tämän sähköenergiamittarin arvoa LCD käyttämällä mikro-ohjain (89s52).

Saadaksesi tarkan luku virrankulutus sinun täytyy saada virran ja jännitteen, kerro ne, kerrottava heille kosini niiden välinen kulma eli VA Cos phi. Jos katsotte, että virrankulutus johtuu pääasiassa resistiivinen kuormien (Sähköliedet, sähkölämmitys, sähkösauna suihkua), niin cos phi termi voidaan jättää huomiotta. Jos kuitenkin sinulla ei ole näitä suuria tehokäyttäjille ja on paljon muuntajan ajettu kohteita, niin saat luku suurempi kuin todellinen arvo. Samoin jos jännite on vakio, sinun ei tarvitse pohtia tätä termiä, mutta useimmissa maissa verkkojännite pidetään vain + - 10%. Joten raaka toimenpide olisi mitata nykyisen sitten näyttö (kertaa verkkojännite) kuin kW eli nimellisen 230V sähköverkkoon, jos syöttövirta oli 8.2a, niin näyttö lukisi (8,2 x 230/1000) = 1,88 KW. Vilpitön

En tiedä miten laskea energiaa. mutta minun täytyy tietää mitä piirejä tai IC (komponentit) laskemiseksi energiaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back