vaikutus VIAS ja PCB jälkiä.

O

Olxx

Guest
Voisiko joku selittää minulle seuraavat lyhyesti:
Olen ulkoasu minun 4-layer PCB.Jäljet olisi oltava suhteellisen nopeita digitaalisia tietoja (enintään 80MHz)
alk. laivalla FPGA, että reuna-liittimet.The jäljittää reittijakojärjestelmän: n johtokunnan on todella tiheä niin minulla on esittää joitakin VIAS jotta reititys onnistuneesti.Joka "kautta" vaikutusta minun pitäisi odottaa 80MHz (TTL tasot)?

Terveisin,
Olxx

The VIAS toimii kuten noin 100 pH induktorit sarjaan kanssa signaaleja.Tällä on vaikutusta enemmän aikaa viipymättä enää nousu ja tuho kertaa.Jos tarvitset signaaleja saapuvat määränpäähän samalla sinulla pitäisi olla samoilla linjoilla pituus ja sama määrä VIAS kunkin linjan.Kun sinulle merkkivalolaitteiden nopeus tämä ei ehkä ole ongelma, koska kymmenen kertaa bitrate (todennäköinen taajuus on nousua ja laskua reunoin) on reaktanssin on alle 1 Ohm.

80 MHz ei ole kaikki, että suurtaajuus hätää.Via induktanssi on hyvin pieni vaikutus on 80 MHz.
Ratkaisevaa on jyrkkä nousu ja jotka kuuluvat reuna signaalin joka tuottaa suurtaajuus komponentteja.
1 ns nousun ja laskevat reunat voi sisältää melko ihmisarvoisen teho tasolla jopa 600 - 700 MHz.

hurraa,

The VIAS lisää noin 1 PF on kapasitanssi on jäljittää pituus kytkin kerrosten saattaa vaikuttaa myös impedanssi on jäljittää kautta tuottaa harkinta joka kanssa ttl logiikka todennäköisesti eivät aiheuta ongelmaa.

SiGiNT

Voit siirtyä seuraavan verkkosivusto, joka on aivan kourallinen PCB artikkeleita.

http://www.ultracad.com/articles.htm

Vaihtoehtoisesti voit ladata tämän artikkelin seuraava URL-osoite http://www.ultracad.com/t009.pdf

Toivon, että auttaa.

Ystävällisin terveisin

Kiitos teille kaikille.Nyt olen varma, että kaiken pitäisi works fine.

Terveisin,
Olxx

Se ei ole kellon taajuus mutta reuna oli teidän merkkejä siitä, että teidän pitäisi olla huolissaan, kun signaalin eheys vaikutukset VIAS.Via on induktanssi, jonka arvo riippuu silmukkaselaimessa palauttamista nykyinen on läpi muuttaa kerrosta.Via on myös
kapasitanssi siinä järjestyksessä, jossa 0,5-1.0pf.Jos reuna hinnat ovat hallittavissa, hidas niitä vähiten saat pois teidän ajoitus talousarvion Jos ei yritä ja ottelu määrä kautta's synkroninen signaaleja, yritä reittiä yksi kerros.Murtamiseksi suunnittelua tarjota adeqaute polkuja minimoida silmukan induktanssi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back