Valitse DSP minulle

D

ddt694

Guest
Haluan oppia DSP-prosessori, mutta joista yksi minun pitäisi valita?TI:
n tai ADI: n?

varten float pistettä, ehdokkaat ovat adsp21065 ja tms320vc33.

kiinteitä pisteitä,
haluan valita adsp218x, adsp219x, adsp-bf53x,
tms320c54xx, c55xx.

i mieluummin ADI:
n ja TI: n, koska useimmat ADI:
n laitteet, kuten ADC, DAC, vahvistin, DDS, ovat selkeät ja hyvin helppokäyttöinen.

mutta minun on tunnustettava se tosiasia, että DSP-markkinoilla TI on numero yksi,
siitä huolimatta tms320 sarja on monimutkaisempi ja vaikeammin ymmärrettävä kuin adsp sarjassa.

Nyt olen hyvin hämmentynyt.

DSP maailma, Texas Instruments on parasta.

Esimerkiksi TMS320C6711-300MHz @ 1800MFLOPS noin 30 $ hintaan.
ADI-arvo ei ole prosessori, jotka ovat perfomance / kustannussuhde parempi, että TI: lle.

Esimerkiksi TMS320VC5502 - 11 $ 200Mhz (at) 400MIPS.

TI on paras, mutta valitsi ADI koska ADSP on erittäin helppo käyttää.Tarkista www.bdti.com tietää Lisätietoja DSPs.

Se ei ole principial - Ensinnäkin sinun täytyy opiskella DSP-algoritmien ja niiden toteutumisen C. concret tyyppi os DSP valitset todellisen kehityksen todellinen tehtävä.

Useiden vuosien ajan olen käyttänyt TI:
n DSPs tehdä erilaisia hankkeita, erityisoikeudet olen käyttänyt TMS320C31 ja TMS320C7611 liukuvan pilkun, ja TMS320C6201 kiinteän pisteen DSP.
Myönnän, että TI:
n DSPs on vaikeaa ja aikaa vievää ymmärtämään oppia, ja uskon, että Analog Devices tuotteet on helpompi oppia.Kuitenkin silloin, kun kyse on järjestelmän suorituskyvystä, kustannukset, virrankulutus ja tekijöistä, kuten nämä, mielestäni meidän pitäisi hyväksyä joitakin vaikeuksia ja valita parempi, tehokkaampi DSP.
Äskettäin TI on työskennellyt paljon, sitä koodia säveltäjä studiossa.Esimerkiksi, TMS320C6711 DSK, voidaan yhdistää Matlab erittäin hyvin helposti, sinun ei tarvitse kirjoittaa edes yhtä riviä TMS-koodin sijaan voit suunnitella koko käyttäen Simulink se Matlab.ja kyllä, voit nähdä, kuinka helppoa ja nopeaa on työtä.
Koodi kirjastoissa: En tiedä, kuinka valmis, on koodi kirjaston analogisia laitteita.TI: lle, tiedän, että ne ovat jopa yksinkertainen, helppo oppia, helppo konfiguroida käyttöjärjestelmän niiden DSPs.ne ovat panneet täytäntöön useimmat DSP-toimintoja, kuten FFT, Wavelets, ...niiden DSPs ...ja ...
Hum!Tulos:
Valitse se, joka on tehokkaampi.

Mitä haluat tehdä viimeistään DSP?
Sisäisen oheislaitteita on on?

TI tuottaa signaaliprosessorit ja liikettä valvonta jalostajat, nämä ovat
DSP.

Sinun tulee valita DSP sinun sovelluksia.

Haluan käyttää DSP langattomassa viestinnässä.

Olen hyvin tuttuja langattoman viestinnän algoritmeja, espacially synchrinization algoritmeja.Minulla oli toteutua noin algoritmien avulla FPGA, kuten digitaalisen vastaanottimen demodulaattori, mukautuva equlizer, FEC,
direct sequence hajaspektri jne.

Mitä DSP, olen maallikko.

Tiedoksesi, TI:
n C54xx/C55xx käytetään useimmilla tänään matkapuhelimet, että on, jos korko on langaton.

MGPC

ADSP-218x ovat ihanteellisia Akkukäyttöisten järjestelmiin, koska ne ovat pienin virrankulutus:
- 25mA@1.8V 80MIPS
- 6.5mA @ 1.8V Idle
- 100uA@1.8V sammuttamatta
Mutta ne ovat 16-bittinen kiinteän pisteen, useille käyttäjille liian hidas ...

Datasheet minun ADSP-2189N, (ADSP-218x perhe) on revison 0 ja vuosi painatus 2001.Family ADSP-219x on uudempi ...En usko, että niin on vanha ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back