valitsemalla sääntelyviranomaisten käynnisty FPGA (Xilinx spartan3)

D

dilan2005

Guest
Hei kaikki
Tarvitsen thougts valitsemisesta sääntelyviranomaisten valtuudet jopa spartan3 500E FPGA.
Päätin käyttää seuraavia LDO lineaarista sääntelyviranomaisten.

LD1117ADT12TR 1.2V
LD1117DT25CTR h
LD1117V33Onko tarpeen käyttää Buck tyyppi sääntelyviranomaisten!whrere käyttää L-ja C-suodatin ja
ulos jännitteet.Ole hyvä ja jaa kokemus minulle!

Kiitos!

rgds
dilan

Tässä yksi esimerkki.Xilinx / Digilent Spartan-3 Starter Kit Hallitus käyttää yksinkertaisia LDO sääntelyviranomaisten.
Katso kaavamaisen sivulla 56 Käyttöohje:
http://www.xilinx.com/support/documentation/boards_and_kits/ug130.pdf

kiitos echo47

Käytin myös edellä viitteenä tilata minun osat

on sinulle mitään erityisiä vaatimuksia kuin LDO valtaan ylös FPGAKiitoksia paljon

rgds
dilan

Se on hyödyllistä luettavaa Xilinx asiakirjat:
"Spartan-3 FPGA Perhe Complete Data Sheet (DS099), jakso" toiminnallinen kuvaus "alaluokan" Virran Spartan-3 FPGA ".
"Spartan-3 Generation FPGA Käyttöopas" (UG331), luku "Virran Spartan-3 Generation FPGA".

Monet suunnittelijat LDO sääntelyviranomaisten kun hankkeen käytettävissä syöttöjännite on liian alhainen tavallisille sääntelyviranomaisten.Kuitenkin, LDO ei vaadita, jos tulojännite on riittävän suuri, tavallinen säädin.Tietenkin tehokkuutta lineaarinen säädin pienenee lisäät tulojännitteen.Switching Regulators ovat yleensä tehokkaita, mutta monimutkaisempaa.

Hi Hyvä Echo47.
Haluan suunnitella virtalähteen Virtex 2 Board (XC2V40) mutta olen ambigoues muutaman näkökohtia.

Haluan hakea siirtyminen sääntelyviranomaisten korkean effficiency ja potents pistää tarpeeksi suuri vaihtotaseen aikana valta-ajoissa.
Jälkeen käynnistyksen kesto sysstem ei kuluta niin suuria virtauksia.sitten mukaan switchig sääntelyviranomaisten eritelmää, joka on mainittu sen lomakkeessa, on alhainen lähtövirta, Switching Regulators tehokkuus olisi huonontunut, ja me Loos meidän goul saavuttaa alhaisen hajoamista ja korkea hyötysuhde.

Mitä mieltä olette tästä asiasta?
Onko mitään ajatusta suunnitella tätä valtaa tarjoaja osa hallituksen tehokkaammin?
Kiitos etukäteen
Alireza

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back