VALO kamera?

K

kehityst

Guest
VauJäädyttäminen säädetään GA ..Ja oli kai saada hieman freeeeezing.Onko sinulla kysymys sinulle ..Olen käyttänyt CMUcam1 enkä ole
sen vaikutuksen vuoksi valaistus se tarvitsee.Ei sinulla ole mitään
ehdotuksia hämärässä, kamera, joka ei mielellään tehdä väri.

Olen periaatteessa on voitava tarkastella objekti on valkoinen
tausta ja pystyä kertomaan, mikä objekti.Any ideas? ..Ehkä juuri saada asianmukainen valaistus olisi vaihtoehto ..(kuten
ja valkoisen LED-valon tai somethign).

Täällä taas, tämä on hyvin pieni, ja suhteellisen edullinen (alle
100bucks).Thanks for any ideas?
Suojanpuoli

Hyvä (mutta silti Standard CCTV colur kamera antaa sinulle 480lines ja pystyy toimimaan valoa alla 1lux. (Esim. Panasonic WV-CP474H http://www.panasonic.ca/English/Broadcast/security/cameras/colour/wvcp474h . ASP)
Alle 100 dollaria et löydä läheskään sitä.Sinut on onnekas, jos (riippumatta siitä, mitä on todettu käyttöturvallisuustiedotteet) kamera tällä alueella on käyttökelpoista kuva on 4lux ja lisää ..Tämä riippuu myös F-parametri objektiivin ..

Sikäli kuin valo perustuvat valkoisen LED-valon osalta, sinun on aika paljon niitä bundeled ryhmissä on 10 tai enemmän.
Minulla on kääntyvä pää CCD-kamera, jossa on 24 valkoisen LED-valon ympärillä linssi, ja vaikka tämä kamera on 2-Lux herkkä, hyvä kuva tuotetaan max 1,5 kamerasta.
Sinun täytyy ajatella valaisevan näkymän niin paljon kuin voit, ehkä kannattaa harkita loisteputki jos objektin wany nähdä on noin metrin päässä ..

oikeastaan kamera tutkii vahvistetaan valkoinen ruutu (5inches jonka 3inches 5 tuumaa).

Objekti olla siellä.

Luuletko, että voisin päästä eroon LED sitten?kiitos!
Suojanpuoli

Kyllä, kaikin keinoin.
On extra-valkoista LED markkinoilla ja väri kuva on todella hyvin luonnollista, koska valkoinen valo on paras valo (ei sisällä paljon punainen osa) tätä tarkoitusta varten ..

Kuinka monta LED minun tulisi käyttää?Jos ne kaikki yläreunassa?

Ja minun pitäisi saada kirkkain LED mahdollista?
Entä valokeilassa?

Luuletko käyttämällä CMUcam kanssa LED-järjestely olisi tehokas?

Olen ehdottomasti varten ostaa noin ja testaamalla ne pois ..mutta se kuulostaa olet erittäin asiantunteva ..ja haluaisin saat tehdä tämän.kiitos!Suojanpuoli

Onko tämä kamera?
http://www-2.cs.cmu.edu/ ~ cmucam / home.html

Haluan arvioivat, että noin 20 näistä extra-Brite pitäisi riittää ..

Sikäli kuin häikäisyn osalta minulla ei ole tätä ongelmaa meidän kameraa joten sinun ei pitäisi olla tätä ongelmaa myöskään.

Kyllä, tämä on minun kamera.

En seen häikäisyä pois objekti (se on metalli ja muovi)

months ..on kaikki 20 on yläreunassa?

kiitos!
SuojanpuoliLisätään 4 minuuttia:Onko hyviä johti paneelit, että minun pitäisi käyttää?tai minun täytyy sijoittaa ne yksitellen?

thanks-lee

Jos kohde on hyvin kiiltävä sinulla on ajatuksia ja riippuen dynamiikan kameran ne (heijastukset) ovat enemmän tai vähemmän epämiellyttävää ..
Voit levittää LED ympäri kameran linssin ja tätä voit käyttää Vero-aluksella ja kytkeä LEDit ja jouset ja 3 sarjassa, ja sitten 7 merkkijonoja rinnakkain.Tämä antaa sinulle toimittaa volage 3 x 3.5V @ 7 x 10mA = 10.5V @ 70mA (21 LED) tai voit käyttää erilaisia yhdistelmä sopivaksi syöttöjännite ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back