Valoanturin Circuit Suggesiton?

M

mertkan65

Guest
Hei kaikki.Olen uusi täällä.Etsin vanhoja aiheita, mutta En voi löytää mitään käsitystä siitä minun ongelmani.

Nyt minulla on toteuttaa järjestelmä siten, että se tunnistaa määrä ympäristön valaistuksen tason ja osoittaa sen käyttämällä indikaattorina.Haluan käyttää erilaisia LED ilmoittaa määrä valaistuksen.

Miten voin tehdä tämän piirin?Onko olemassa mitään kirjaa tai dokumentti, joka voi ehdottaa?

Thanks for your help ..

picotube kirjoitti:YMPÄRISTÖN valosensori (ALS)h ** p: / / www.taosinc.com/

Tandy / Radio Shack myy kuva vastuksia.Tee silta piiri on OP AMP vaiheessa.Tämän jälkeen sinun joitakin vertailuvalmisteina havaita eri jännitetasot ja jokainen vertailuryhmässä voi ajaa LED.

flatulent kirjoitti:

Tandy / Radio Shack myy kuva vastuksia.
Tee silta piiri on OP AMP vaiheessa.
Tämän jälkeen sinun joitakin vertailuvalmisteina havaita eri jännitetasot ja jokainen vertailuryhmässä voi ajaa LED.

mertkan65 kirjoitti:flatulent kirjoitti:

Tandy / Radio Shack myy kuva vastuksia.
Tee silta piiri on OP AMP vaiheessa.
Tämän jälkeen sinun joitakin vertailuvalmisteina havaita eri jännitetasot ja jokainen vertailuryhmässä voi ajaa LED.

Mielestäni yksi LED pitäisi riittää tekemään työtä avulla TIA.Enemmän valoa enemmän virtaa.Output enemmän mahdollisuuksia.

Voit rakentaa piiri OP-AMP vaiheessa ja pylväskaaviona LED-näyttö IC.Tämän Löydät tämän foorumin tai enywhere muuten webissä ..

Kiitos virkaa.Tein oman design.Tässä on piiri.Olen simuloida se ja se toimii oikein.Odotan teidän opininons.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back