Valodiodin vahvistin ongelma

M

Miltaridis

Guest
] Käytän pin fotodiodi bpw24r yhdessä OP AMP ada4817 kytkettävä transimpedance vahvistin. Vuoteen biasoinnilla diodi 5V minun datalehti antaa minulle kapasitanssi 3,8 PF joka yhdistää jota palaute vastus 75K muun piirin antaisi minulle kaistaa noin 20 MHz. Omat valodiodin datalehti myös, että fotodiodi on vuotovirta noin 2-10nA. Joten oletan että tämä nykyinen olisi täydennetty palaute vastuksen ja saisin noin 750μV offset koska vuoto current.Moreover painottamiskäytäntöä nykyinen on Pico alue joten sen ei pitäisi aiheuttaa mitään offset liikaa. Kun minä välittää satunnainen Manchester moduloitu klo 2MHz signaali saan signaalin kanssa hieman vääristynyt, mutta suuri offset noin 200mV ja minun singal PTP klo 800mv. Tässä on kaavamainen. [Url = http://images.elektroda.net/37_1307661478.png]
37_1307661478_thumb.png
[/url] Voiko joku huomauttaa lähde melua ? thx etukäteen

Offset ei pidetä melua. Voidaan En vain ymmärrä signaalin kuvaus. Transimpedance vahvistin GHz vahvistin ja ei palautetta kapasitanssin ei voi johtaa vakaan toiminnan, kuitenkin.

No Käytän harhailla kapasitanssi vastuksen joka on noin 0.2pf jolla voidaan eliminoida häiriöt saada korkeimmillaan. Offset tarkoitan sitä, että minun signaali joka tulee muuten ylösalaisin laajentaa lomake-200mV to-800mv ja olettaisin sen vaihtelevat 0mv ja 600mv. Kiitos pikavastaus

No käytän harhailla kapasitanssi vastuksen joka on noin 0.2pf jolla voidaan eliminoida häiriöt saada korkeimmillaan.
Eli se on melko suuri vastus paketti.
Odotan sitä vaihtelevan 0mv ja 600mv.
Niin minäkin ensi silmäyksellä. Ehkä se johtuu fotodiodi käyttäytymistä? Jos haluaisi vahvistin impulssivaste varten optisen pulssin pidempikestoisia. Muuten, jos käytät 10:01 oskilloskooppi koetin, oletko varma se oikea taajuus korvausta?

Se kannattaisi vähentää palautetta vastuksen arvo ja katso mitä tapahtuu. Myös nämä simuloituja tai käytännön tuloksia? Kanssa 75k Palaute yleistä suorituskykyä on liian hidas 2MHz kanttia signaali mielestäni. Et voi luottaa harhailla kapasitanssi korvausta. Myös, mitä tukee nopea oskilloskooppi olet luotaa kanssa (olettaen olet rakentanut sen)? Korkean taajuuden värähtely usein näyttää DC offset on hidas oskilloskooppi. Keith.

No Yritin vähentää palaute vastus sai parantunut, kaistanleveys mutta silti sama offset ongelma. Käyttämällä suuri korvaus capacitator tuo vetää taajuusvaste rajoittaa kaistanleveyden. Silti olen yrittänyt asettaa erittäin suuria korvauksia capacitator ja sain vain offset ..? Minun oskilloskooppi on 100MHZ mutta i dont ajatella sen värähtelyn, koska suuri korvaus capacitator olisi tappanut sen. Frequency compnsetaion pahoillani, mutta minulla ei ole tietoa tästä Kiitos ajastasi

Poista kennolla ja katso jos offset menee. Onko se täysin pimeässä? Onko se kytketty oikein päin (todennäköisesti väärin muuten lähtö olisi paljon huonompi). Keith

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Viesti lisätty klo 11:18 ---------- Edellinen viesti oli 11:16 ---- ------</span></span>
Muuten, en takaa että suuri korvaus kondensaattori estäisi heilahtelut riippuen PCB layout ja kondensaattori arvoja ja tyyppejä. Onko tämä on PCB hyvän maataso ja hyvin irrotettu? Keith

Mielestäni sen signaali liittyviä koska jos i dont kohdistaa säteen saan ei korvata .. Tietoja maataso ja irrottamista olen tehnyt parhaani etten ole minkäänlaista asiantuntija vain ylioppilas Kiitos aikaa [COLOR = "Silver" ] [size = 1 ]---------- Post Lisätty 14:02 ---------- Edellinen viesti oli 13:37 ----------[ / size] [/color] No sai outo, vihje, jossa virta OP AMP: n poistuminen, antaa noin +200 mv ...

Frequency compnsetaion pahoillani, mutta minulla ei ole tietoa tästä
Kysymykseni koskee vain, jos käytät jännitteen sukellus (yleensä 10:01) anturi. Tässä tapauksessa viitata oskilloskoopin käsin, useimmat oskilloskoopit on testi ulostulo anturi korvausta. Valitsemani oskilloskoopin yhteys olisi 450 ohmia sarjavastus klo vahvistimen lähtö, 50 ohmin kaapeli ja 50 ohm irtisanomista oskilloskooppi. Voit olla varma, että saat tasaisen taajuusvasteen jopa GHz eikä anturi korvausta virheitä. Haluan myös muistaa ehdotan tarkistaa pulssi vastausta pidemmän aikaa. Kun olet poistanut diodi, kuten Keith ehdotti, sinun pitäisi pari signaali generaattori vahvistimeen mieluiten vastus. Tai tee tätä mittaus diodi paikallaan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back