Valokuvien tallennus kysymys

L

lincolndsp

Guest
Guys, teen päätöksen ostaa digikameran. Jos minä kaapata kuvan esim. A4 sivu 5 MP: n kokoisten kamera teksti on luettavissa?

Parasta on laskea DPI kuvan tulostettuna. Useimmat tulostimet ovat 300dpi ... 5 megapikselin kuva on luultavasti 2592 x 1944. A4 on 11 tuumaa pitkälle sivulle, ja 2592/11 = 235 ... ei aivan 300 dpi, mutta se olisi enemmän kuin luettavissa. Neil.

paremmin megapikselin, parempi luettavuus paperia. Ehdota pienempi koko teksti - parempi ostaa korkeampi megapikselin

[Quote = neilp] Parasta on laskea DPI kuvan tulostettuna. Useimmat tulostimet ovat 300dpi ... 5 megapikselin kuva on luultavasti 2592 x 1944. A4 on 11 tuumaa pitkälle sivulle, ja 2592/11 = 235 ... ei aivan 300 dpi, mutta se olisi enemmän kuin luettavissa. Neil. [/Quote] Minusta laskelma ei ole aivan tarkka. Pikseli digikameran poimii yhden ensisijainen väri, punainen tai vihreä tai sininen piste DPI luokitus tulostin tai skanneri on nelivärinen piste. Riippuen kamera vastaava tarkkuus pisteinä voi olla neljännes määrä pikseleitä. Minun on vaikea pitää pientä kameraa vakaasti tarpeeksi saada hyvän kuvan tekstiä. Ehkä olen huono valokuvaus.

Minulla CASIO 5Mpixel kamera se ottaa erityispiirre ottaen tekstin valokuvia jopa suurempi kuin A4

On mahdollista kuvata text.I on Kodakin cx7430 4 megapikselin kamera ja jos ottaa kuvan sanomalehden, voin lukea sen selvästi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back