Valta ja maa kerros signaalilinjat reititys 4 kerros PCB

• Thread starter contagiouseddie
  • Start date
C

contagiouseddie

Guest
Hei kaverit, olen alkanut minun ensimmäinen 4 kerros PCB. Olen hieman eri mieltä signaalilinjat reitityksen kerroksia. En ole varma, kuinka paljon voimme käyttää valtaa ja maa kerros signaalijohdot reititys. Tiedän pitäisi välttää käyttämästä molempia, koska ne on tarkoitus olla erityisiä maassa & Power kone vastaavasti. Mutta noin kuinka monta prosenttia näistä 2 kerrosta voidaan käyttää säästeliäästi signaalin linjat? Kiitos kaverit. : D

Se riippuu siitä, mitä signaalia vaatimukset, on se nopea kartonkia ohjattu impedanssi, vai onko kuluttaja sovellus hidas digitaalinen ja mahdollisesti analogiset, jos myöhemmin on Tällöin voit reittiä niin paljon kuin haluat teho kone , pitäen mielessä, että jatkuvuus on säilytettävä ja runsas määrä kuparia on saatavissa virtalähteestä korkeampi vikavirtasuoja - maataso on parempi ennallaan tai käyttää vain viimeisenä keinona - jos se on nopea lauta , on parempi lisätä kerroksia eikä vaaranna lentokoneita - järkeä koskee. SIGINT

Arviot vaihtelevat, mutta olen yleensä pitävät mitä tahansa edellä 2 GHz sillä alueella, jossa RF näkökohdat ovat merkittäviä kysymyksiä. Aallonpituudet ovat järjestyksessä PCB koot ja voimajohdon vaikutukset nähdään. Suojaus ja kautta myös alkavat olla merkittäviä.

Olen lisätään toinen 2 kerros hallituksen, joten nyt se on 6 kerrosta. Piiri on ulkoinen muistiväylä (SDRAM), mutta pyörii 48 MHz. Mikrokontrolleri toimii 55 MHz. Luulen 6 kerros riittää tähän projektiin. Maahan ja kytkeä kone tulee pelkästään itselleen vain. Käytän kirja "High Speed ​​Digital Design - Handbook of Black Magic" Howard Johnson oppaaksi ja myös jotkut muut viittaukset. Tärkeää analoginen signaali linjat ja herkkä signaalijohdot I reittiä heille ensimmäinen. Kiitos neuvosta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back