Vanha Greiner elektroniikka kvartsi ajastin II

A

alpibucky

Guest
Hei, minun täytyy käyttöohje ja huolto-ohjeet tämän penkki välineen rakentanut vuonna 1977. Parhain terveisin

Hei. Ymmärrän sinua lähetetty pari vuotta sitten, mutta jos vielä niitä, minulla on niitä. Ainoa ongelma on ne ranskaksi ... lol. Post täällä, jos voit käyttää niitä. Kiitos, Master ampujan

Hei. Ymmärrän sinua lähetetty pari vuotta sitten, mutta jos vielä niitä, minulla on niitä. Ainoa ongelma on ne ranskaksi ... lol. Post täällä, jos voit käyttää niitä. Kiitos, Master gunner
Ei ongelmaa lainkaan ranskan kielen Ystävällisin terveisin,

Hei. Ymmärrän sinua lähetetty pari vuotta sitten, mutta jos vielä niitä, minulla on niitä. Ainoa ongelma on ne ranskaksi ... lol. Post täällä, jos voit käyttää niitä. Kiitos, Master gunner
Hei Mastergunner ja alpibucky, Olen uusi täällä ja tämä on minun ensimmäinen kirjoitus tällä foorumilla. Olen desperatly tarvitse tätä käsikirjoista Geiner kvartsi ajastin II. Miten voin olla heille? Se voi olla ranskan kielellä. Voitteko lähettää minulle sähköpostitse tai ne julkaistaan ​​tällä foorumilla? Anteeksi ja kiitos etukäteen. Bosttik

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back