Vastaavat layout tekniikka

F

fixrouter4400

Guest
Moi Haluan vain tietää lisää vastaavia layout tekniikoita. Onko se hyväksyttävää vain lisätä nuken monikiteistä kerros vierekkäin vastaa transistorit ja liitä se valtaa tai maahan? Lisäämisen sijaan ylimääräinen dummy transistorit vierekkäin?

En usko, yhteensovitus sääntö todella vaatii ympäristöön on sama yhteensovitus paires, jalostuksessa, levittäminen tiheys tai metalli / poly tiheys noin matching pari todella vaikuttaa vastaavan laitteen itse, ilman dummy diffusions, on vaikea taata lähteen / viemäri levittämistä sopivat pari dopingia samanlaisia. joten jos voit jättää ~ 2U valkoinen tila (90nm prosessi), nuken transistorit (ei dummy poly vain) ovat pakollisia.

Kiitos vastauksesta voi u lähettää minulle näyte layout. tnx

Tässä olen esimerkki vastaa ulkoasun kanssa piirin piirissä MNT1 on sovitettu MNT0 myös MNINP olisi sovitettu MNINM, jotta voit nähdä asettelun miten yhteensovitus tehdään 1 . ja MNT0/MNT1 matching, jätämme riittävästi tilaa, jotta nukke ei ole tarpeen 2. varten MNINP ja MNINM vastaavat dummy lisätään sekä vasemmalla että oikealla puolella laitteen raita kuten huomaatte.

Voit laittaa nuken transistorit rinnakkain samoilla W mutta vähemmän L. esimerkiksi jos sinulla on transistori W = 8 ja L = 4 voit laittaa nuken transistorit W = 8 ja L = 1 niin kauan kuin W edelleen. Tämä tekniikka voi auttaa sinua säästämään tilaa myös: D

kiitoksia guys ajaksi auttaa ... todella arvostaa ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back