Vastaus tulevaisuuden todentaminen insinööri

N

news

Guest
Wiosna już budzi się w Bałtyku - najlepiej o tym wiedzą pracownicy Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu, wspieranej przez sieć Plus, którzy co roku na przedwiośniu cieszą się z narodzin kolejnego foczego przychówku.

Read more...

Ei differenct. Minulla on sama tunne kuin sinulla, kun aloitin IC tehtäväni todentaminen insinööri, Mutta kunnioittaa heitä ja muutan ajattelin kun olen ollut suunnittelun insinööri siellä vuosia. Tulevaisuudessa ihmiset ymmärtävät todentaminen ja suunnittelutyö on sama tärkeä hanke Kiinassa.

ya varmasti nyt päivän monimutkaisuus muotoilu lisää kuten SOC järjestelmä niin tärkeä tarkastusta ja todentamista insinöörit myös lisätä

Jatkossa 30% RND aika kustannuslaskijat suunnittelun aikana, ja 70% ajasta on kustannuksia tarkastuksen aikana.

Myös huomata, että koska suunnittelija on yleensä pelaa noin kanssa rajallinen joukko aiheita (HDL, synteesi, ajoitus, simualtion), ja on saada jokainen pieni yksityiskohta oikein, mahdollisuudet omprove verkkotunnuksen knowldege pitäisi taistelivat. Saat todentaminen insinööri, katsaus on tarpeeksi ja niin on enemmän aikaa ja oppurtunites oppia enemmän verkkotunnuksia. -B

Hei, Mitä minun ymmärrykseni menee todentaminen insinööri on haastavampaa työtä niin kuin suunnittelija. Ensin pitäisi olla enemmän ymmärrystä suunnittelu sitten suunnitteluinsinöörin koska olet ainoa, joka on löytää virheitä piiri. Sen hauska löytää virheet tarkoittaa joka päivä sinulla on mahdollisuus tuoda korkea lentävät suunnittelija maahan. Toiseksi täydellinen pelimerkit toimintansa Sillicon riippuu siitä, kuinka hyvin todentaminen insinööri on tehnyt työnsä. Kuten jotkut elin on jo täsmentänyt, että teollisuudessa 30% tuotteen elinkaaren menee suunnitteluun ja remaininig 70% osaksi todentaminen. Joten tarkastus insinöörit työ on nykyään hyvin haastavaa, koska yhä monimutkaisempia malleja. Thanks Shaikh Sarfraz