Vastaus tulevaisuuden todentaminen insinööri

N

news

Guest
Wiosna już budzi się w Bałtyku - najlepiej o tym wiedzą pracownicy Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu, wspieranej przez sieć Plus, którzy co roku na przedwiośniu cieszą się z narodzin kolejnego foczego przychówku.

Read more...

Ei differenct. Minulla on sama tunne kuin sinulla, kun aloitin IC tehtäväni todentaminen insinööri, Mutta kunnioittaa heitä ja muutan ajattelin kun olen ollut suunnittelun insinööri siellä vuosia. Tulevaisuudessa ihmiset ymmärtävät todentaminen ja suunnittelutyö on sama tärkeä hanke Kiinassa.

ya varmasti nyt päivän monimutkaisuus muotoilu lisää kuten SOC järjestelmä niin tärkeä tarkastusta ja todentamista insinöörit myös lisätä

Jatkossa 30% RND aika kustannuslaskijat suunnittelun aikana, ja 70% ajasta on kustannuksia tarkastuksen aikana.

Myös huomata, että koska suunnittelija on yleensä pelaa noin kanssa rajallinen joukko aiheita (HDL, synteesi, ajoitus, simualtion), ja on saada jokainen pieni yksityiskohta oikein, mahdollisuudet omprove verkkotunnuksen knowldege pitäisi taistelivat. Saat todentaminen insinööri, katsaus on tarpeeksi ja niin on enemmän aikaa ja oppurtunites oppia enemmän verkkotunnuksia. -B

Hei, Mitä minun ymmärrykseni menee todentaminen insinööri on haastavampaa työtä niin kuin suunnittelija. Ensin pitäisi olla enemmän ymmärrystä suunnittelu sitten suunnitteluinsinöörin koska olet ainoa, joka on löytää virheitä piiri. Sen hauska löytää virheet tarkoittaa joka päivä sinulla on mahdollisuus tuoda korkea lentävät suunnittelija maahan. Toiseksi täydellinen pelimerkit toimintansa Sillicon riippuu siitä, kuinka hyvin todentaminen insinööri on tehnyt työnsä. Kuten jotkut elin on jo täsmentänyt, että teollisuudessa 30% tuotteen elinkaaren menee suunnitteluun ja remaininig 70% osaksi todentaminen. Joten tarkastus insinöörit työ on nykyään hyvin haastavaa, koska yhä monimutkaisempia malleja. Thanks Shaikh Sarfraz

Jotenkin en pysty vertaamaan todentaminen Engg vs suunnitteluinsinööri. Mielestäni designes on tarkistaa hänen suunnitteluun ja voi vain olla hyvä suunnittelija, jos hänellä on tietoa todentamismenettelyä. Samaan aikaan tarkastusta engg voi olla hyvä verif engg jos hän niin tietoa suunnitteluprosessissa. Lisäksi jos ajattelet koodikatselmus osana tarkastusta, todentamista engg tarvitsee tunnistaakseen ongelmakohtia suunnittelussa ja siten hänen on tiedettävä design virtaus / rakentaa jne. Nykyään olen nähnyt, ihmiset käyttävät valtavasti aikaa tarkastuksen yhteydessä, erityisesti suuria siruja, saavuttaa rahaa etu ja aikaa markkinoilla etua tai-kurssi.

tarkastus on nykyisin entistä tärkeämpää nyt päivää

mukaan minulle suunnittelija saa koskaan tarkistaa hänen muotoilun mukaan suunnittelija hän on tehnyt evrey kaikkemme, jotta hänen suunnitella toimiva, joten jos tarkastus Engr on tarkistaa desig erikseen sitten bugeja design löytyy paljon helpommin. Toivottavasti tämä auttaa

Hei, Kuten jotkut teistä lisäsi, että suunnittelija itse tarkistaa design kuin mitä on tehtävä suunnitteluinsinööri. Olen samaa mieltä, että suunnittelija myös tarkistaa siellä design, mutta on olemassa mahdollisuuksia suunnittelija ehkä kaipaamaan joitakin prosessia kulmat tai tarkistaa joitakin erittely ajan puutteen vuoksi tai muita ongelmia. Silloin on tehtävä tarkastus insinööri forsee kaikki ongelmat, ja päästä niin lähelle sillicon kuin mahdollista. Thanks Shaikh Sarfraz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back