Vastus kanssa

H

haadi20

Guest
I am using TSMC PDK ... Se on eri vastukset saatavilla .... Minulla on muutamia kysymyksiä niitä ...

1.Alle 30 GHz: n, joka vastukset ovat tarkempia vastaan ja lämpötilan vaihtelut ..?kanssa silicide tai ilman silicide?

2.

and "rppolywo_rf
"...i cant find any information regarding the difference between the above two in the pdk documentation...Has anyone used these before?

On olemassa kaksi versiota, vastus ilman silicide "rppolywo"
ja "rppolywo_rf"
... i cant löytää mitään tietoja ero kahden edellä on PDK asiakirjat ... Onko kukaan käyttänyt näitä ennen?Haluan tietää, mitä toinen käyttää suurtaajuus piirejä ..?Ofcourse, i olisi houkutusta käyttää RF yksi mutta haluan olla varma, että jos on olemassa kompromissi käytöstä, että ...

Kind Regards

että rppolywo_rf käytetään RF, sitä mieltä, että malli on tarkempi, mielestäni induktanssi, että vastus on kirjanpidossa

khouly

Kiitos vastauksesta ...

Lisäksi olen huomannut, että pienemmät vastuksen arvot ≤ 50 ohmia on vaikea saavuttaa YK: n silicided versio .... johtuu rajoissa leveys
ja pituus on vastus .... niin minun täytyy käyttää silicided versio .... i toivon, että
isnt ongelma ....

Kaikki kokemuksia tai ehdotuksia?

Terveisin

yrität avata mallin tiedosto, kuten teksti-ja katso diffeence välillä malli RF-ja RF-vastus

se antaa u joidenkin käsityksen malli

khouly

Kyllä, ur oikeus .... i oli tarkastella mallin parametrien kahden ... RF malliin kuuluu induktanssi ja kapasitanssi on vastus ... kun taas toinen ei ...!!

Kind Regards

Luulen, että he myös ilmoitettava taajuusalueella mallin jotkut yhtiöt sanoa tällä välillä

ei u löytää jotain tällaista?

khouly

Kyllä, ne tarjoavat mittaustulokset komponenttien uptil 30 GHz ... sen jälkeen, on edelleen arvoitus ..!

hyvä 30 GHz on erittäin hyvä valikoima, tai u haluavat työskennellä valikoima yli 30 GHz

khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back