VB.NET vs. Delphi?

M

Mozfet

Guest
Hello. Olen suunnittelun oppia visuaalista kääntäjä Windowsille ja olen epäröinyt välillä VB.NET (tai ehkä VB6) ja Delphi 7. Mitä voisit neuvoja minulle? Kumpi on tehokkaampi ja näkökulma? Mitä + ja - molemmille? Näen. NET Framework on kaikkialla. Mukaan Micro $ oft VB.NET on monta kertaa nopeampi ja kehittyneempi kuin VB6??? Minä käytän kääntäjä lähinnä luoda käyttäjille käyttöliittymän ohjelmia tietojen siirtämiseen PC ja 8-bittinen MCU. Mitä mieltä olette? ______ Rgrds Mozfet

Sekä vb.net ja Delphi voi tavata teidän vaatimus. Etuna vb.net yli Delphi on. NET Framework tuettu että sopii hyvin monikanavakäyttöön ohjelmoinnin kuten Smart-puhelimen sovellusten kehittämiseen. Kuitenkin, jos tarkoitus oppimisen ohjelmointi on ohjelma MCU kautta tietokoneeseen, mielestäni VB6 suorittaminen riittää teidän täytäntöönpanoa.

Hi vuonna delfhi komponentit ovat erittäin helppo käyttää mielestäni vaan niin Vb ja Delphi on helppo ohjelma 8)

molemmat tekevät työtä, mutta jos olisin sinä olisin kiinni VB.NET. parempia ominaisuuksia, enemmän vakaa lopputuote.

Delphi on ylivoimaisesti parempi kuin VB, Lets face it, Visual Basic on kuorma crap! Et voi rakentaa tehokas ohjelmointikieli jos taustalla koodi on BASIC. Siirry käki maa! VB on ihmisille, jotka cant ohjelmaan ja haluavat oppia.

Mieluummin VB.NET sijaan Delphi. Olen hyvin perehtynyt Delphi, mutta luulen Delphi vain odottaa sen kuolemaa, koska tulevaisuudessa vain Windows tukea hallitun koodin (. NET). Delphi.Net eivät saa paljon tukea Delphi ohjelmoijia, mielestäni se olisi hyödyllistä minua oppimaan c-sharp sijaan oppia Delphi.Net

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back