VCO saada laskeminen tyhmä kysymys;

M

mouzid

Guest
Hei,

Olen doupt osalta VCO Gain laskettaessa.Kaikki me cün, että voitto on laskettu käyttäen suhteessa W = W0 Gv (Wtun2-Wtun1) / (Vtun2-Vtun1) jos W0 on Keski Freq (in rad / s).

Tämä merkitsee yhtälön mukaisesti, ja jos tämä linja nousee Gv on positiivinen muuta, jos tämä linja laskee Gv on negatiivinen.

Kysymykseni on, jos Gv on negatiivinen, kun lasketaan kapasitanssi suodatin PLL saan negatiivinen arvo kapasitanssit ja vastusten.

Olenko käyttää itseisarvo Gv niin, että Kapasitanssi arvo tulee
positiivinen?
Last edited by mouzid on 23 Toukokuu 2008 9:23, muokattu 1 kertaa yhteensä

Quote: Kaikki me cün, että voitto on laskettu käyttäen suhteessa W = W0 Gv (Wtun2-Wtun1) / (Vtun2-Vtun1) jos W0 on Keski Freq (in rad / s).Tämä merkitsee yhtälön mukaisesti, ja jos tämä linja nousee Gv on positiivinen muuta, jos tämä linja laskee Gv on negatiivinen.Mitä te kutsutte Gv on valvoa jännite VCO.Tämä voi olla positiivinen tai negatiivinen.Muu osa yhtälöä - suluissa - on kulmakerroin VCO toiminnon.
Mutta ymmärtää, että koko yhtälö ei ole jotain "hyötyä", se on yksinkertaisesti VCO yhtälö ja antaa suhde ohjausjännite ja lähtötaajuus.

Lisäksi sinun pitäisi ymmärtää, että merkki ohjausjännitteen ei vaikuta suodattimen siirtofunktio ja siten, ei vaikuta merkin kondensaattoreita ja vastuksia.Jos tuotos suodattimen (ohjausjännite) on negatiivinen tulo on negatiivinen, samoin!Lisätään 47 minuuttia:Lisäys: Luulen, että useimmissa tapauksissa ohjausjännite on myönteinen ja vain shiftet noin nimellinen toiminnassa (positiivinen) arvo.

Lineaarinen caracteristic ja VCO nousee tai laskee, riippuu PLL: n viite-ja signaaleja yhteydet vaiheen ja Freq ilmaisin.
Yksi esimerkki sarjavalmistusta on antaa nby luku.

Kun Gv on negatiivinen vaihe on lisäksi 180 astetta minusta?niin kaikki muuttuu.
Korjaa minua, jos olen väärässä.
Last edited by mouzid 23. toukokuuta 2008 11:25, muokattu 1 kertaa yhteensä

Lineaarinen caracteristic ja VCO nousee tai laskee, riippuu PLL: n viite-ja signaaleja yhteydet vaiheen ja Freq ilmaisin.Yksi esimerkki sarjavalmistusta on antaa nby luku.1.) Piirre näkyy kuvassa ilmeisesti ei ole lineaarinen

2.) En näe mitään "sarjavalmistusta".Näen käyrä frequnecy vs. ohjausjännite.Kun Gv on negatiivinen vaihe on lisäksi 180 astetta minusta?
niin kaikki muuttuu.Välttää väärinkäsityksiä ja sekaannusta sinun tulee käyttää oman sanallisia kuvauksia samoja tunnuksia kuin kuvassa (joka osoittaa Vc vaaka-akselilla),
Miksi käytät Gv???

3.) Käyrä nimellispisteessä klo vc = 1 Volt.Enemmän mukaan käyrä ei tule koskaan olemaan negatiivinen ohjausjännite.
Joten, mikä on ongelma?

Olen pahoillani jäsentä, olen ladannut väärä kuva.

Yritän olla tarkempi ja kysymyksiini.
1 - käyrä on lineaarinen.
2 - Gvco = (w1-w2) / (v2-v1), joka on negatiivinen

@ LVM

Kyllä voit, jos rigth kun sanoitte, että käyrä ei ole laskussa.Kiitos.
Mutta minulla on kaksi huomautusta:
1 - Sikäli kuin tiedän, jotta voidaan yksinkertaistaa tutkimuksen näiden VCO, Tämänkaltainen käyrät on lineaarinen.Ja se on melko helppoa, koska virheet käyttöön ovat hyvin heikkoja.
2 - f = F (Vtune) ja w = F (Vtune) ovat samat coz voimme saada toisistaan yksinkertaisella kertomalla / jakautuminen (2 * pi).
3 - Mitä 3. kohta ei ole mitään ongelmaa.
Joten palaamme ensimmäinen kysymykseni.

Olisi hyvä toistaa sinun "ensimmäinen kysymys".Mikä on ongelma nyt?

käyttö abs (Gvco) määrittää passiivisia komponentteja.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back