VDD / maadoitus seka piiri

J

John Xu

Guest
Hei, minulla on kysymys sekasignaalioskilloskoopit piiri. Me suunnittelemme 155m rajoittaa vahvistin, joka koostuu lukuisiin vahvistimet ja teho buffer.We hoitoon Cascade vahvistimet kuin analoginen osa ja ulostulo puskurin digitaalisina osittain koska se toimii kuin virtakytkimestä. Eristää ylikuulumisen tulosteesta puskurin vaihto, vihimme kahdesta luovutuksesta analogiset osa ja digitaalinen osa erikseen. Mutta minulla ei ole idea VDD / maadoitus varten ptat virtalähteen joka antaa viitetietoja bias nykyinen (~ ua) taka-virta (16mA) tuotannon puskuri. Mitä mieltä olet VDD / fround tämän ptat oleva lähde pitäisi liittää? Analoginen VDD / GND, tai digitaalinen VDD / GND? Tai omistettu toiselle VDD / GND tätä osaa? Kiitos jo etukäteen

Olisin rehu ulostulo puskurin digitaaliselta Vdd kautta RF-kuristin (melkein kuin luotu erillinen Vdd) ja liitä pari irrottamista caps molemmin puolin RF-kuristin, ja käyttää maa digitaalinen GND .. (Olettaen että analoginen ja digitaalinen perusteet ovat kytketty jonnekin ..) Terveisin, IanP

[Quote = IanP] Olisin rehu ulostulo puskurin digitaaliselta Vdd kautta RF-kuristin (melkein kuin luotu erillinen Vdd) ja liitä pari irrottamista caps molemmin puolin RF-kuristin, ja käyttää maa Digitaalisen GND .. (Olettaen että analoginen ja digitaalinen perusteet ovat kytketty jonnekin ..) Terveisin, IanP [/quote] ptat oleva lähde on osa tuotannosta puskuri, se tarjoaa harha lähtöön buffer.But on anlog piiri. Haluan tietää sen VDD / GND tulisi kytkeä digitaaliseen VDD / GND tai analoginen VDD / GND joka on jalkauttaminen amp vaiheissa? Olemme huolestuttavaa, jos se on kytketty digitaaliseen VDD / GND, ptat virtalähteen tulee vaikuttaa kytkentähäiriönsä puskurista. Mutta jos se connedtd on analoginen VDD / GND, emme ole varmoja, jos se heikentää isolatiion ja Crosstalk. Voiko kukaan auttaa minua?

Voiko joku pls. antaa minulle neuvoja???? Kiitos jo etukäteen

tietääkseni ... VDD ja GND sekä analogisten että digitaalisten on sama niin kauan kuin VDD samaa arvoa .. jos se ei ole noin biasoinnilla CCT tarvitaan. Analoginen arkkitehtuuri manupulate VDD tehdä toimintaa esimerkiksi voimistamalla Digital käyttää sitä korkean ja matalan muodossa, jos suunnittelua edelleen käytössä transistorin mielestäni se on ok

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back