Vetoaminen Topgraphical tila Synopsys Design-kääntäjä

M

mishras3

Guest
Hei, auttakaa minua alla mainittuja epäilyksiä .. 1) Olen uusi ASIC menetelmiä, olen tällä hetkellä arvioida IP missä minun on otettava se läpi DC Topo virtaus, voin vedota kuori TOPO tilassa. Annan Milkyway viittaus lib Milkyway Design Library TLU plus max tiedostoja TLU kartta tiedosto jopa synteesi menee kunnolla Miten voin varmistaa, että minun suunnittelu on syntetisoitu Topo tilassa? 2) Onko compile_ultra-inkrementaalinen vaihtoehto tarvitaan vain Topo tilassa tai tarkalleen whats tarkoitus vähitellen vaihtoehto? Terveisin, Sourabh

Olen pahoillani vastaamalla kysymykseen. Voisitteko kertoa missä tarkalleen voi Milkyway käsikirjasto löytyä ... tai miten se luodaan? Thanks.
Hei, auttakaa minua alla mainittuja epäilyksiä .. 1) Olen uusi ASIC menetelmiä, olen tällä hetkellä arvioida IP missä minun on otettava se läpi DC Topo virtaus, voin vedota kuori TOPO tilassa. Annan Milkyway viittaus lib Milkyway Design Library TLU plus max tiedostoja TLU kartta tiedosto jopa synteesi menee kunnolla Miten voin varmistaa, että minun suunnittelu on syntetisoitu Topo tilassa? 2) Onko compile_ultra-inkrementaalinen vaihtoehto tarvitaan vain Topo tilassa tai tarkalleen whats tarkoitus vähitellen vaihtoehto? Regards, Sourabh

Hei Mishra, käyttämällä dc_shell-topografinen Jos käytät muotoilua topografinen tilassa kehote näkyy dc_shell-topo> compile_ultra on komento, joka on saatavilla vain topo tilassa joten tarvitset uuden käyttöoikeuden DC topografinen tila paitsi DC kääntäjä . Compile_ultra-inkrementaalinen on ottamista oman suunnittelun kautta toisessa läpiviennissä. Se auttaa ja optimoinnit kuten retiming, DFT ja editointi netlists. Tämä antaa paremman QOR.

Milkyway ei ole kirjasto. Se on vain ympäristö. kokeile oletuksena libarary tiedostot lsi10k.db. muistaa, että linkkikirjasto ja kohde kirjaston tiedostot ovat aina. db muodossa. käyttää generic.sdb varten symbolikirjaston ja dw_foundation.sldb kuin ur synteettinen kirjasto. kaikki tiedostot löytyvät synteesi kirjastokansioon. 1) Link Library: saed90nm_max.db 2) Target kirjasto: saed90nm_max.db 3) symbolikirjaston: generic.sdb 4) Synteettinen kirjasto: dw_foundation.sldb

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back