VHDL koodi konvoluutio matriisiin vektorin tai FILT apua

M

MOOMOO_KAMP81

Guest
Olen shoul käyttää konvoluutio minun projekti, joka on convolve 2-d kuvaa suodatin, joka on symmetrinen ja on 12 napauta ja kaikki sen 12 arvot ovat vakioita. voi joku auttaa minua tai tehdä u on joitakin koodin?

se on 1d suodatin constamt numero, joka on negatiivinen luku

käyttää allekirjoitettu kertolasku: signaali, b: allekirjoittanut (n-1 downto 0), signaali C: allekirjoittanut (2 * n-1 downto 0), c

mutta minun kuva on matriisi, jonka teho on nubmers välillä 0-255, is'nt se tulee olemaan väärin, jos saan ne allekirjoitettu?

Jos kuva on matriisi, niin oletan et sen toteuttamisesta on FPGA ja juuri tekemässä testbenching? Saat FPGA, sinun täytyy stream pikseliä 1 1.

minun pitäisi kirjoittaa synthisizable koodi FPGA minun tietotyyppi kuva ja suodatin: kirjoita matriisi on array (nxr-1 downto 0, NXC-1 downto 0) std_logic_vector (7 downnto 0) tyyppi int_vector on array (kokonaisluku alue) std_logic_vector (15 downnto 0) temprorily luen kuva tiedosto testipenkkiin nyt mitä minun pitäisi tehdä multiplyig nämä tyypit jotka * tai jos minun pitäisi muuttaa minun tyyppiäni kertoa minulle miten? Mitä u tarkoittaa streaming pikseliä 1 1?

Miten aiot ladata pikseliä osaksi FPGA kun se suoritetaan?

Olen havent tehnyt tähän asti, ja en tiedä, nyt im vain yrittää toteuttaa konvoluutio. mutta mielestäni se pitäisi lukea sequentilly RAM-muistista kussakin CLK sykli

tasan, joten kun toteuttaa sitä et tarvitse array - konvoluutio tulee esiintyä pikseliä liikkua putken

En voi ymmärtää mitä tarkoitat tarkalleen, voisitko selittää enemmän!

Mielestäni tämä on mitä hän tarkoitti: Take kunkin pikselin tehdä laskelma konvoluutio ja mennä seuraavaan pixel.So täällä et tarvitse array (tai puskuri tallentaa kaikki pikseliä ensin ja sitten edetä) tallentaa kaikki pikseliä. saatuaan ensimmäisen pikselin itse voit aloittaa laskennan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back